Krásný skútr co vypadá jako motorka.
Motorka koupena od Prestige moto (Praha 6-Řepy) - Všichni ve firmě jsou velmi ochotní, jednal jsem nejdříve s ředitelem, pak s několika dalšími lidmi a všichni byli vstřícní a milí. VYNIKAJÍCÍ PŘÍSTUP !!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kymco K-XCT 300i: Nelze sehnat, prodávají už jenom 400 ccm a to mi přišlo zbytečné.
První dojmy - Po přesednutí z Hondy PCX 150 je X-MAX jasně těžší, mohutnější - až mě to nejdřív polekalo. Když jsem ho sundal ze stojánku, váhu jsem hned poznal. Zmáčknul jsem startét a slyším super zvuk, po rozjetí jsem hned poznal zátah motoru, výkon je znát. Vyjel jsem a po pár km si říkám, že se mnou najednou "nehejbaj" protijedoucí auta, motorka sedí jako přikovaná k silnici.
Recenze
Proč jsem vybral X-MAX 250? Vedla mě k němu "dlouhá" cesta , která začala u Maxon Ardour 125 od Auto Kelly, který jsem měl rok a najezdil s ním nějakých 2.500 km, viz. moje recenze a deník. Pak následovala Honda PCX 150, kterou jsem měl opět rok, najezdil 4.000 km a teď jsem skončil u X-MAX 250. Doufám, že mě uspokojí na delší dobu než předchozí dva skútry.
Rok 2016:
27.6. Teď mě čeká zajíždění, podle návodu až 1.600 km do plného zajetí, prvních 1000 km bych měl jezdit do 4.000 ot/min, zbylé km do 1600 cca 6.000 ot/min. Po konzultaci s prodejcem to dramatizovat nebudu. Nemám jezdit do plných, to je jasné, spíš tak do těch 6.000 ot/min, což jak jsem dnes zjistil je stejně skoro 110 km/hod.
Spotřeba po prvních 150 km ukazuje počítač 3,0 l/100km. Skútr jsem vzal mimo dálnici po staré cestě z Prahy na Plzeň, takže první cesta byla cca 100 km, Čas 2 hodiny cesty, super projížďka. MAX už je přihlášený na značkách a celkově jsem dnes natočil 155 km.
25.7. najeto 1850km, za první měsíc jsem s porcí najetých km spokojený. Na dálnici po rovině do 130 km/hod zrychluje, maximální rychlost 140km/hod po chvíli taky udělá. Z kopce 148 km/hod. Ale to neni priorita, spíš mě to zajímalo. :) Tacho proti gps proměřuje při 140 o 10 km/hod, kolem 110 asi o 8 km/hod a s klesající rychlostí se to sníží k rozdílu 5 km/hod. Spotřeba zatím 3,1 l/100km.
Rok 2017:
3.5. najeto 4200km, jsem po druhém servisu, spotřeba trochu vzrostla na 3,3 l/100km. V zimních měsících jsem skoro nejezdil, tam byla spotřeba kolem 3,5 l/100km. Od prosince do března skútr odpočíval v garáži a po 4 měsících chytil na první start jako kdybych teď přijel. Mám nové vysoké plexi Yamaha a je super, nijak nesnižuje max.rychlost, z kopce na dálnici 149 km/hod.
31.10. ukončení sezóny, stav tacho 7500km, proběhl třetí servis v 7000km, vše ok, vlastně jen výměna oleje a běžná kontrola...další doplňky už nepřibyly, jsem spokojen.
Rok 2018:
31.3. Začátek další sezóny, letos v červnu budu mít Xmaxe dva roky...aktuálně mám najeto o necelých 150km víc než při zazimování. Opět nezklamal a po několika měsících chytnul na druhý pokus bez dobíjení baterky...
30.6. aktuálně 9300km. Letos není čas na vyjížďky, se skútrem jezdím jen 'pracovně', tak km moc nenaskakují. Od dubna jen necelých 2000km... spotřeba stále do 3,5 l/100km.
6.10. aktuálně na tachometru 10.300km, letos pomalu ukončuji sezónu, počasí je ještě fajn, dnes odpo 20°C, ale rána jsou hrozně chladná, klidně -2°C max 4°C a v tom se mi jezdit nechce. Když vyrážím do práce kolem sedmé ráno, nechci mrznout. Skútr šlape jak hodinky, žádnou změnu po prvních deseti tisících km nepozoruju. Poprvé jsem dobíjel baterku, stávalo se mi, že mi blikala baterie, která upozorňuje na nízké napětí. No když stojí skútr půl roku v garáži, kde se netopí, určitě ji to neprospívá...
Krásný stroj, přijeď se někdy projet se Skútristy z Plzeňska!
Koukám, že jsi se skútry prošel podobnou cestou jako já . Třeba příště skončíme u objemu 400ccm . X-Max určitě super stroj. Tak ať se ti daří
S tímhle strojem si myslím budeš spokojený na delší dobu. Ať to jezdí
Moc krásný stroj