renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Damien_Blade
Vloženo 23.6.2016
Aktualizováno 30.4.2020
Zobrazeno 4 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 21.05.2018, Uskutečněno: 21.05.2018, Stav tachometru: 25466 km, Zhlédnuto: 22x


Motorka měla při koupi nainstalovaný výfuk Akrapovič (koncovku) s katalyzátorem. Originál výfuk jsem k moto nedostal, stejně jako DB killer (homologační tlumivku) na Akrapoviče, kterou jsem potom musel dokupovat.

Protože jsem od prodejce nedostal informace kdy byl výfuk instalován a kolik je na něm najeto tak jsem zvažoval servis a převatování. Sám jsem na Akrapoviči najel cca 7000 km.

Když už jsem si vydyndal servisní termín u RP Tuning na Akrapoviče, našel jsem na bazaru inzerát na (údajně) půl roku ježděný výfukový systém od MiVV, a to komplet, tedy koncovku Double gun + MiVV decat pipe = vše za 3500 Kč .
Protože se mi u Akrapoviče nelíbil ani zvuk (který byl plechový) ani vzhled (který zaktýval celé zadní volně ložené kolo) ani vlastnosti motoru s tímto výfukem, tak jsem šel do MiVV.

Měl jsem v plánu vyměnit celý systém včetně katalyzátoru a zkusit zda bude sedět originální palivová mapa, nebo potom zvážím investici do PC. Majitel tvrdil, že celý systém měl na motorce bez Power Commanderu a vše šlapalo dobře (volnoběh v pořádku, nikde úbytek výkonu).

Vše jsem natáčel na mobil. Nejprve jsem chtěl vyměnit jen koncovky a potom že sundám katalyzátor, ale když jsem nasadil koncovku MiVV s DB killerem a nastartoval, spadla mě brada - nečekal jsem, že zvuk bude o tolik rozdílný oproti Akrapoviči. Video jsem ani nemohl použít na youtube, protože jsem v záchvatu úžasu řekl "ty pič*"
Bylo jasné že katalyzátor zůstane tam kde je. Jenom jsem vytáhl DB Killer a nechal jsem to tak.

Konec konců, katalyzátor můžu zkusit nahradit kdykoliv, když mě jen koncovka omrzí.

POZNATKY
Na fórech se člověk "dozví", že koncovka nemá vliv na chod motoru a průběh výkonu pokud není odstraněn a nahrazen katalyzátor. Že je to jenom optická a akustická hračička.
Není to pravda! Po tom co jsem vyměnil Akrapa za MiVV, změnil se charakter motoru - motor oslábnul v nižších otáčkách a celý průběh výkonu se přesunul od 6 do 10 000 otáček. S Akrapem člověk vůbec nemusel točit nad 7 000 a po těch sedmi tisících zvuk zněl spíše jako trápení motoru. S MiVV si motor říká o vytočení a zábava začíná od 6 000 otáček = to jsou jen první dojmy po ujetí cca 120 km po instalaci MiVV.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • PNEU + olej + brzdy

    Výměna pneumatik - opět Michelin Pilot Power 3 Výměna oleje 10W-30 (4 l) a olej. filtru. Kontrola a čištění brzdového obložení a třmenů.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 16.03.2020
    Uskutečněno: 13.03.2020
    Tachometr: 29998km
  • STK duben 2019 - duben 2023

    STK nově na 4 roky.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.04.2019
    Uskutečněno: 01.04.2019
    Tachometr: 29015km
  • Výměna oleje

    Výměna oleje před zimním spánkem. objednávka: olej Repsol Moto Racing HMEOC 4T 10W-30 (4 l) Specifikace: API SJ, JASO T 903 2006 MA = 1 189,00 Kč (www.oleje.cz ) Olejový filtr hiflofiltro

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.11.2018
    Uskutečněno: 03.11.2018
    Tachometr: 28790km


TOPlist