PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ8 N/S (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hortom
Vloženo 17.6.2016
Aktualizováno 6.8.2018
Zobrazeno 2132x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje v podstatě první motorka - po 20 letech začínám opět (2016) jezdit.
Takže nemám moc srovnání. Ale chtěl jsem naháče...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z800: Kawu jsem nakonec jetou kolem tří let nesehnal

První dojmy - První dojem - neskutečná síla a velký respekt. První jízdy byly hodně opatrné. Ale už ji postupně víc a víc nakládám. Ihned mě zaujaly brzdy - hlavně přední se umí hezky zakousnout.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuju všem - začátečníkům (jako jsem já), ale i vyježděným bardům.

Doplňky na motorce - Člověk si to pořád ladí ku obrazu svému...takže zadní tlumič Ohlins, přední tlumiče Matris, Akrapovič koncovka výfuku, led blinkry, krátký držák SPZ Ermax s podsedlovým plastem a led osvětlením SPZ, tankpad, M-Style široká říditka, grypy, páčky, zrcátka, zakázkové čalounění sedla, padáky SW-Motech, Givi štítek, klín pod motorem, mřížka chladiče, zadní LED světlo, ukazatel zařazené rychlost Gipro X, karbonové blatníky, karbon kryt alternátoru, opletené pancéřové hadice Hel Performance.



Recenze

FZ8N byla druhá na seznamu...hned za Z800. Tu jsem nakonec nesehnal. Naskytla se rychlá koupě nedaleko bydliště - bohužel FZ8. Dneska můžu říct bohudík.
Pro mě velice přívětivá, poslušná ale zároveň nabušená mašina.
Neskutečné zrychlení kolem 6-7 tis. otáček.

06/2016: Od dubna 2016 najeto zatím kolem 2 tis. km, takže se stále spíše seznamujeme.
Trochu ji tuním. Hlavně větrný štítek byl nutností...od 120km/hod výš to byl mazec.
Širší M-Style řidítka dodala řízení větší jistotu a mašině hezčí vzhled.

07/2016: Tak jsem nedávno projel Z800. A můžu srovnávat. Designově je kawa asi pohlednější, ale jízda na ní už tak nezaujala. Posez je nižší dopředu nakloněný. Motor točí hezky, ale na FZ8 výkonově nemá. Měl takový až moc sametový průběh. Celkově na mě mašina působila jako by "dětsky". Po usednutí zpět na mou FZ8 se vrátil pocit "dospělosti".

08/2016: Pár řádků o problémech se spojkou...
Po koupi FZ8 jsem se rozhodl vyměnit olej. Kdo ví, kdy byl měněný a co tam lili.
V jednom nejmenovaném motoobchodu jsem zakoupil prý pro mou motorku vhodný kvalitní stáčený olej ze sudu - MOTUL. Asi po tisíci kilometrech začala dost zlobit spojka. Po zmáčknutí páčky spojka rozpojila až po chvíli, nebo až po zvýšení otáček. Dal jsem stroj do servisu Yamahy. Zjistili, že unašeč spojky má vyryté drážky a lamely v nich váznou. Asi někdo hodně stavěl moto na zadní a spojka dostala na prdel. Výměna unašeče včetně spojkových plechů- 13 tis Kč. Olej ponechán původní. Najeto pár stovek kilometrů a závada se opakuje. Opět servis. Zjištěny slepené lamely olejem a dost odrbané tím, jak jsem je vždycky utrhl otáčkami. Takže výměna oleje a lamel- 4 tis Kč. Nový olej je od pohledu mnohem řidší a světlejší. Takže není olej jako olej. Zase mám v podstatě novou spojku..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 12.07.17 000 16:58 10b.

Pekna, jak vidim, hodne si do ni investoval, jinak ja menim vsechny provozni kapaliny hned po koupi a totez filtry

Stealman
Stealman napsal 11.03.17 000 15:41 10b.

Krasavice Ty čalouněný sedla se mi taky moc líbí

libajs
libajs napsal 29.08.16 000 23:03 9b.

Pěkná,
at slouží na začátek dobrá volba

Více komentářů



TOPlist