tchán ji koupil v roce 1975 od vojáků (pohraniční stráž), od roku 1983 jenom stála v garáži, pak ji daroval synovi, do r. 2015 najeto 8100 km, v současné době je před renovací v pojízdném stavu a platným TP a STK, dosud ujeto 9400 km
Motorka koupena od po tchánovi
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - naposled jsem jezdil s BMW 800 F, takže super zážitek se strojem, co nemá posilovače a jiné vymoženosti, ja to skoro jako vrátit se do roku 1970...ale poježdění to je super. Jenom nechce startovat, když se jízdou prohřeje a pak třeba půl hodiny stojí...
Motorku bych doporučil pro - fanouškům JAWA bez věkového omezení
Recenze
JAWA má svoje kouzlo, vždy jsem toužil se na ní projet. -moje zkušenosti jsou minimální, jen se slabšími stroji JAWA (JAWA 21 a JAWA S 11), vlastně posledních 40 let jezdím jen autem. JAWA jezdí pěkně, má dobrej tah, brzdy jsou slabší, řazení nepřesné, někdy jde hůř jednička, ale jak kdy. Jinak naprostá spokojenost, spotřeba někde okolo 4,5 l/100 km. Zatím jsem najel cca 1000 km, takže zkušenosti malé. Nejlíp se motorka řídí mimo město, tady u nás na Vysočině podmínky na moto prostě super. Výlety na vzdálenosti cca do 200 km jsou super, pak už to tak pohodlný není.
Taky mě čeká renovace 360-ky.Ta moje byla kdysi taky vojanda bohužel z ní udělali šílenýho choppera takže to bude běh na dlouhou trať.Ať ti dobře slouží.
No jako motorka je to pěkná, akorát je škoda , že ji z původní vojandy panelky už někdo předělával.
Ty kastlíky, barva a ty blinkry rozhodně nejsou původní z typu 350/360-03, ale je to skvělej kus s původem a uvést ji do původního stavu by nemělo být složité ani drahé.
Je moc hezká,já bych jí tak nechal,maximálně seřídil aby fungovala na 100% na renovaci bych si našel něco co to potřebuje
Konečně asi voják s původem, mě jawky po GO motoru od starého mistra řadí velmi přesně