PROFIL MOTORKY

Yamaha FJ 1200 (1989)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pecan1
Vloženo 11.6.2016
Aktualizováno 11.6.2016
Zobrazeno 1 089x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Leštěnka, dosud perfektní servis, jediná smysluplná úprava - brzdy

Více fotografii

První dojmy - Přes hmotnost skvělá ovladatelnost díky nízkému těžišti a skvělé brzdy - Billet 6 - ti pístky oproti originální verzi . Nelíbí - nic,je to krasavice, babička

Motorku bych doporučil pro - Těm, kteří mají rádi klasický hezký silný motocykl, rádi cestují i ve dvou a mají už zkušenosti s velkým motocyklem /a nemají moc peněz na vyhazování/ A moje Moto je nejvhodnější jenom pro mě!!! Neprodám, budou dědit děti...

Doplňky na motorce - Kufr - topcase



Recenze

Je to držák, obě předchozí dvě efjéčka,která jsem měl byla z oblasti italských polovraků...tedy pohledově, ale motoricky byla obě bezoproblíémová.
Toto třetí - to dáreček
Je to jeden z posledních strojů,který ještě vypadá jako mototcykl, má Motor, má kola , brzdiče, sloušivou polokapotku ala "bikiny"
Proč,myslíte, je dnes boom různých Retro/Replik apod.? Protože dnešní motocykly pro mnohé už nevypadají jako motocykly...když zaměníte arvu, nerozeznáte na dálku Suzuki od BMW apod... pro mě děs. Proto jdu cestou originálu...nikoliv Retra
Jízda je skvělá díky nízko položenému těžišti, brzdy má skvělé, zadní me prakticky nezajímá , Motor táhně lineárně /proti mé BMW R1100R/ v širokém rozsahu otáček, když nechceš, nemusíš řadit...
Servis jednoduchý - pouze olej...dva filtry, obutí¨
Cestování ve dvou...to sand nemusím u tohoto karavanu na dvou kolech hodnotit...proti dnes tolik protěžovaným cestovním endurům...paráda i na záda...nebolí, posez je přirozený , místa dost i pro velkého jezdce

Má i svoji mouchu, samozřejmě, ta jediná leží ve špatně ochráněnén spojkovém prasátku. Leží v místě předního ozubeného kolečka náhonu řetězu a od řetězu je tedy prakticky pořád znešištˇováno. Z vlastní zkušenosti radím, zakoupit si jednu sadu těsnění /gufero a gum.krytka-cena asi 30€/ do foroty pro případ nutné výměny /poznáte, že tudy teče kapalina na rám/ nebo druhá cesta vede pravidelnou max.ve dvousezónních intervalech prohlídkou , sejmutí bloku spojkového prasátka a gum.krytky a vyfouknutí špíny kompresorem. zatěsnění indif.vazelinou. Na naléhající tyč ovládání spojky je možno také navléci jakousi chráničku v odpovídající délce z obyčejné zahradní hadice 1/2 soulky, pomůže to ale jen částečně.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Majkl1200
Majkl1200 napsal 21.06.17 v 15:38 10b.

Hrobař75
Hrobař75 napsal 21.12.16 v 17:35 10b.

Druhý nejhezčí eFJéčko

RomanSVK
RomanSVK napsal 26.06.16 v 12:22

nádhera

lopata75
lopata75 napsal 12.06.16 v 13:00 10b.

V pátek jsem tě na ní v Třebíči viděl a hned jsem si říkal: " parádní kousek"... Taková klasika nejde přehlídnout!

Pecan1
Pecan1 napsal 11.06.16 v 22:31

Diky ... ještě mrkněte na můj dotaz na kotouče...

Více komentářů



TOPlist