Ani nevím proč jsem si jí koupil, ale když jsem jí poprvé viděl a projel se tak jsem zjistil, že jí musím mít. Nedokážu to popsat, ale už při první projíždce jsem věděl, že VFR má všechno co jsem od motorky vždycky chtěl.
Motorka koupena od FIRMA:JHMoto (Horní Žďár)
První dojmy - Najel jsem teprve asi 200 kilometrů ale jede se na ní krásně. Oproti Fazeru je to neco uplně jinýho, je to prostě lepší. Ten motor je super, a zvuj je i s originální koncovkou krásnej. A taky podvozek je lepší, je z něj cítit větší jistota než u Fazeru, ale to bude asi hlavně tím že tady je víc váhy na předním kole.
Doplňky na motorce - Voltmetr, USB zásuvka, nosič na topcase a kufr Givi
Recenze
Dostal jsem k ní ještě nepoužitý druhý klíč s papírovým štítkem a přívěškem na klíče ještě od prvního prodejce, toho který jí prodal 13. 8. roku 1999 jako novou prvnímu majiteli. Byl to Motorradhaus Mayer a první majitel byl jistý pan Markus Stricker z města Berglen. Hezky se o ni staral a do roku 2016 na ní najel něco málo přes 40 000km. Pak ji prodal a přes prodejce který ji dovezl do ČR putovala rovnou ke mě.
[/img]
To, že jsem si jí koupil je vlastně jen náhoda. Ale jsem rád že jí mám, moc rád.
Ani jsem neplánoval kupovat si jinou motorku, s Fazerem jsem byl spokojený a jezdilo se na něm dobře. Jenže byl zrovna v servisu na výměně rozvoďáku a já, protože jsem neměl co dělat, seděl u počítače a když už jsem nemohl na motorce jezdit, hledal jsem je aspon na internetu. Četl jsem jakýsi článek o VFR a při tom si říkal, jak ta motorka je hezká a určitě i hezky jede. Nedlouho potom jsem začal zkoumat inzeráty a ceny jednotlivých ročníků, jen tak ze zvědavosti. Při tom jsem objevil VFR 800 v bazaru asi 10 kilometrů od domova. Prošel jsem fotky, zjistil že je jako nová, čistá, v originálním stavu a bez sebemenšího škrábnutí. A ještě k tomu po prvním majiteli. Pak už ani nevím jak se to tak najednou seběhlo, věděl jsem že motorku mám a jinou nepotřebuju, ale najednou mi stála v garáži. Myslím, že jsem u toho vůbec nepřemýšlel a prostě jsem si jí koupil, a bylo to moc dobrý rozhodnutí protože je úžasná. Motor V4 je prostě super, po řadovém čtyřválci je to přesně to co jsem potřeboval, a ten zvuk! Do toho jsem se zamiloval už po prvním kilometru. Možná že až najedu víc tak moje počáteční nadšení trochu opadne, ale mě to nevadí.
Víc napíšu až najedu trochu víc a nebudu to psát jen v návalu nadšení po prvních kilometrech.
O pár řádek výš jsem psal, že víc napíšu až trochu opadne počáteční nadšení a budu moct vlastnosti motorky posoudit trochu objektivněji.
Takže za sebou máme přes 4 tis. kilometrů a je to pořád stejný, prostě super. Teda až na regulátor dobíjení který přestal fungovat asi měsíc po koupi a přesně první den mé dlouho očekávané dovolené, fakt smůla. Pořídil jsem nový tak snad bude zase chvíli klid.
Jinak jsem zatím neměl žádný problém a ani jsem neobjevil nic co by mě vyloženě štvalo, nebo jsem to spíš nehledal, vlastně ani hledat nechci.
Tak snad zima rychle uteče a čekání na jaro nebude moc dlouhý.
Malá úprava, umístění držáku navigace mezi ridítka. Ideální by to bylo nad přístrojema, ale s originálním plexi to bohužel nejde, je tam málo místa.
Diky vsem
Gapyra
Je z Německa, vyrobená v listopadu 1999
Hezká motka, odkud je dovoz, že má katalyzátor. U nás byl až od 00
S laďáčkem je ten zvouček ještě lepší...
Nejhezčí 99tka co jsem zatím viděl
Ty kráso... Koukal jsem na ní, je to pár týdnů zpátky. Nakonec jsem ji nevzal kvůli ceně a ročníku, ikdyž je v super stavu taková se fakt jen tak nevidí A teď tady na ni koukám přeju tisíce pohodových kilometrů, ať slouží kočka jedna