renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson VRSCA V-Rod (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lubiks
Vloženo 27.5.2016
Aktualizováno 30.6.2016
Zobrazeno 2 048x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Tak jsem si splnil sen )
a přesedlal z Street roda na Vroda

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Harley Davidson VRSCD Night Rod: myslím že cenový rozdíl je neúměrně vysoký a nic extra jiného night nenabízí.

První dojmy - První dojmy po přesedlání takový smíšený pocity jsem nečekal. Je potřeba zapomenout na veškerý vlastnosti motorek a naučený zkušenosti protože posed a předkopy nemožnost náklonu dělá z tohoto stroje rychlíka, ale na rovinky.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého :-)

Doplňky na motorce - Po měsíčním ježdění jsem dal dospělý řídítka higway hawk šířka 100cm , trochu solidnější zrcátka,
kufr na základní výbavu a nerez kryt chladiče a zbytek mě ještě čeká...



Recenze

Tak jsem si splnil sen. Prodal jsem Street roda a koupil V roda.
Motorky jsou na první pohled téměř stejné a laikovy se zdá rozdíl nepatrný, ale co se týká jízdy je to jako srovnávat jízdu se super sportem a vymazleným cesťákem.
Co se týká Street roda tak při jízdě máte motorku po sebou a krátkej rozvor umožní rychlou sportovní jízdu se strojem pořád pod kontrolou, a do zatáček padá sama je stabilní, a myslim, že kdo sedlal silnici tak tomu rychle přijde na chuť, protože výkon je skvělej a po celou dobu otáček, až do 8000/min tahá (a musim to tak říct) jako "prase", u nás je to možná trochu neuznalá "mašina", což nechápu, ale myslim že kdyby se ted začala vyrábět s vidinou přilákat ke značce i nepřátele "posedu jak na nočníku" byl by to opravdu prodejní trhák.
Zatímco V rod je dlouhej, o 10 cm nižší, a posed má "v motorce" .
Tak už z toho se dá poznat, že jízda bude o hooodně jiná a taky že jo.
při první zkušební jízdě jsem se nevešel na kruháč a to jsem jel asi 30 km/h , a do zatáček jsem měl fakt honičku, nízký posez motorky, ji neumožní moc naklonit protože, jak jsem zjistil je tam chladič a nohy, takže jsem hned pokřtil lak na krytech chladiče a každý kruháč i patu nohy, obloučky jsou fakt dlouuuhé a rozdíl mezi Streetem a V rodem je jako najet do zatáčky se Smartem a s autobusem )
Je zajímavý ,že oba stroje mají stejnou váhu ,ale díky těžišti ovladatelnost je nesrovnatelná, hlavně při parkování je Vrod stabilnější a se spolujezdcem skvěle manévrovatelnější a zdá se děsně lehoučkej.
Jinak motor bych řekl na Streetu je rychlejší zpřevodování a je znát ,že tahá agresivněji,kdežto V rod je pohodář sice taky jede, myslim až moc na daný typ motorky, ale tolik nekope.
Shrnutí je zatím jednoduché jak na pohled dva identické stroje můžou mít tak diametrálně jiný jízdní vlastnosti.
Ale oba fantastický jak vzhledem tak výkonem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sery.
sery. napsal 23.07.17 v 14:45 10b.

Super, taky jsem si pořídil

Více komentářů



TOPlist