motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Raisto01
Vloženo 25.5.2016
Aktualizováno 2.8.2018
Zobrazeno 2564x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Malej Strom. Cestovní nástroj, s naprosto luxusní spotřebou.

Více fotografii

Motorka koupena od kawa...pavel (Olomouc) - Téměř nová motorka. Všechno jak jsme si domluvili, perfektní spolupráce

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Zbytečně drahá

První dojmy - Jak na to člověk sedne, tak hned jede jakoby na tom seděl odjakživa. Samozřejmě tah litru tomu chybí, ale je to celkem vynahrazeno spotřebou a celkovou hravostí menších kubatur

Motorku bych doporučil pro - Cestovněji zaměření jedinci, orientovaní na spotřebu a s chutí si občas zasportovat na okreskách. Fuj, to zní hrozně...

Doplňky na motorce - padáky, nosič kufrů, kryt motoru, zvýšení řidítek, kratší kosti, nástavce vidlí, vyhřívané Oxfordy, zobák z XT

Recenze

Litrovej Strom mě neuvěřitelně vyhovoval. Spousty prostoru pro řidiče i spolujezdce, neomezený výkon, prostě luxusní stroj. Ovšem při našem nájezdu přes 20 000 km za rok, jsem chtěl něco trochu úspornějšího, než je spotřeba někde okolo 6 litrů. Plus samozřejmě dojezd, jezdíme v místech, kde není moc benzínek a dlouhý dojezd na nádrž se hodí.
No a tak jsem zvolil cestu slabšího výkonu a lepší spotřeby, co víc k tomu napsat.
Jinak motorka je suprová, celkovou koncepcí mi Stromy vyhovujou, takže nebylo potřeba se ohlížet jinam, něco by se třeba i našlo, ale za úplně jiný ceny. Na cestovní účely je i toho výkonu dostatek i když samozřejmě brutální zátah litru tomu chybí, to je jasný
Úpravy do terénu jsou nutné, stejně jako u litra zvýšit vidle, zkrátit kosti, kryt motoru a zvýšit řidítka. Pak už se dá mluvit o celkem vysokém stroji, na kterém se dá ledacos odjet. Kroska to samozřejmě nebude nikdy
Mimo silnice se i hodí zpřevodování víc do pomala než měl litr, dá se jet za dva za tři, což je luxus, samozřejmě je to vykoupeno větším točením motoru při rychlejších přesunech, tam má litr jasně navrch.
Starší verzi 650 jsem nikdy nejel, takže nemůžu posoudit, ale nový motor původem z Gladiuse se opravdu povedl, zátah od spodu, bez cukání a výkonových mezer, prostě silkysmooth, jak říká Zohan

Tož to je vše co k tomu zatím po 2 000km mohu říci.

Edit konce sezóny 2016:
Letošní sezóna znamenala necelých 17 000km a výlet na Island a Faerský ostrovy. Motorka stále šlape bez sebemenších problémů, oleje nebere ani deci.
Opravdu potěší spotřeba, která i ve dvou a v terénu nejde přes 5 litrů. Pouze u dálničních přesunů, když už člověk spěchá domů a jede přes 140, tak je někde na 5,5 litrech. Průměrná za celou sezónu je 4,8, což je paráda. Takhle nějak jsem si to představoval. Žádné větší úpravy, kromě zvednutí nejsou potřeba, možná zkusím o zub víc na malým kolečku a uvidím co to udělá na delších přesunech.
Celkově konečně necítím potřebu měnit a stále něco dolaďovat.

Sezóna 2017/2018
Dalších 20 000 km na tacháku a dojmy stále stejné, ne-li lepší. Jediná vada a to snadno odstranitelná je ta světlá výška, po výměně kostí za kratší už v horských vracečkách nedělám ohňostroj od spodního krytu motoru, v terénu si škrtnu málokdy. Spolehlivost parádní, spotřeba oleje 0, závady 0. Prostě Japonec.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 07.12.18 v 13:29 10b.

kolama dolů a jen spokojenost přeji!!

spike-cz
spike-cz napsal 16.10.18 v 13:59 10b.

tur0033
tur0033 napsal 20.09.18 v 07:29

Více komentářů



TOPlist