Šampion ve střední váze hrdě navazuje na legendu rodiny Z
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Červené pole začíná dvanáctkou, omezovač tě ale pustí až ke třináctce. Takhle vysokou hodnota jsem zvyklý vídat spíše u supersportů. Potěšil mne i spotřebou, při běžné jízdě se vejdeš v pohodě do šesti litrů a na nutnost tankování tě včas upozorní ukazatel dojezdu
Recenze
Na podzim jsem měl možnost vyzkoušet si nový litr a v nepřímém srovnání se rozdíl ve výkonu subjektivně projevuje až při vysokých rychlostech. Což je u naháče věc až zase ne tak podstatná, tím spíše, když speed vyšší než na dálnici povolená se ti kvůli náporu větru rychle zají. Zatáčky nad Radotínem plné ještě neukradených litinových vík kanálů pobírá přepracované tlumení s nadhledem. Jen předpětí nabízející vidlici odladili v Kawasaki na tužší notu, takže při brzdění nebudeš koukat do asfaltu a v duchu uvažovat o výměně oleje s vyšší viskozitou. Na druhou stranu není přehnaně tvrdá a ráz do řidítek přenese až hodně velká jáma. Není to ale taková pecka, abych zatoužil po tlumiči. Vůbec přesnost řízení je skvělá a odezvu od předku posílá dostatečnou. Zkoušel jsem v různých rychlostech pouštět řidítka a nic, žádné chvění heftů. Zed působí ve stopě velmi jistě a pevně, o vlnění nemůže být řeč. Kvůli optimálnímu vyvážení je inovovaný centrál dokonce umístěn excentricky, přeloženo mimo osu stroje. Proti plně stavitelné jednotce na litru nedává zadní tlumič od kola takovej feel, ale naproti předchůdci jde o markantní zlepšení.
Krásnej naháč od Kawasaki užívejsi si jízdu
na tomhle zedovi se design vážně povedl Ať ti dělá radost a splňuje vše, co od něho očekáváš
krásná designovka a super barva
10