renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Woog
Vloženo 22.5.2016
Aktualizováno 22.5.2016
Zobrazeno 1 621x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Inzerát na tuhle motorku jsem měl v záložkách vlastně do zálohy. Protože jsem měl původně vybraného Skového bandita 650, jenže než jsem se rozhoupal, tak byl pryč a zajel jsem se tedy podívat Yamahu. - ještě že to tak dopadlo, protože hned jak chlapík (mi

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 650S Bandit: Prodali mi ji dva dny předtím, než jsem se na ní chtěl jet podívat :-)
Honda CB 600F Hornet: důvod neuveden
Triumph Speed Four: důvod neuveden

První dojmy - Pro úvod bych jen rád napsal, že nejsem nějaký zkušený biker, proto se se strojem postupně seznamujeme, ale už teď jsem rád, že jsem vybral právě tuhle. Bál jsem se, aby téměř sto koní nebylo do "začátku" moc a moto mi hned při prvním rozjetí neustřelilo pod prdelí. - Zbytečné, při správné práci s plynem a spojkou je úplně jedno jak silná to je mašina :) Na to, že motorka je přes 12 let stará je v perfektním technickém i vizuelním stavu, takže najetým 15tis km i věřím. Pouze sem taa nějaká provozní oděrka, ale je jich minimum a nic co by mi kazilo celkový dojem.

Recenze

Téměř 3 roky jsem neseděl na motorce a to jsem měl MZ150 9kw hovado, takže přechod byl docela znát :):).

Na motorce mám najeto zatím cca 800km.

Zatím nejdelší absolvovaná cesta byla cca 100km do Rakouska a druhý den zpátky.
Příjemně přirozený posez mi dovolil, že jsem si nemusel rovnat po dojetí páteř.

Fakt, že můžu kdykoliv, bez problému a na velmi krátkém úseku předjíždět se mi začíná vážně zamlouvat a oceňuji to hlavně při cestách do práce (20km), kdy se autem obvykle plahočím za pomaleji jedoucími šneky, protože s mým Suzuki Swift 1.0 39kw toho moc nepředjedu.

Motorka jde pěkně za plynem i když byste jeli 50kmh na 5tku a nemá tendence se dusit. Při jízdě cca 120 kmh na 6. rychlostní stupeň se otáčky motají někde kolem 6000, což je takové příjemné cestovní svezení.

Osobně nejsem zastánce laděných výfuků - o tom, že projíždím nemusí vědět celé město a po delší cestě bych řvoucí laďák asi utrhnul sám :). Motorka o sobě dá vědět až cca při 8tis otáček a to začíná teprve ten správný rachot :)

Při rychlostech nad 150kmh už si na naháči zas tolik srandy neužiju, protože se do hry vloží brutální vítr a při cca 200 už je to vážně nesnesitelné, musím na motu ležet a všechno pere pěkně do hlavy, ale na krátké předjetí se to kolem těch 150,170 dá v pohodě snést :).

V červnu mě s největší pravděpodobností čeká výlet do Rakouska kousek od Hochkaru (cca 250km) do hor, takže si udělám první delší výlet. Budu ještě muset sehnat zásuvku a držák na telefon, abych nezabloudil

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirizelva
jirizelva napsal 27.05.16 v 02:44 10b.

12 let a 15 000km ale jinak

Více komentářů



TOPlist