renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jeňula
Vloženo 21.5.2016
Aktualizováno 30.7.2023
Zobrazeno 4 719x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 27.09.2016, Uskutečněno: 27.09.2016, Stav tachometru: 4100 km, Zhlédnuto: 21x


Po delší odmlce mám opět zase aspoň nějaký námět, vhodný k zapsání do deníku mé třindy. Opravdu není o čem psát - děvenka si "sedla" a seká latinu.
Několikrát mě zamrzelo, že v Týnci už nedávají do třind pumpičky. Z Čízy jsem na ni zvyklý. Sice jsem ji potřeboval za víc než čtvrt století tak třikrát, ale vždycky to byla záchrana maximální. Je hezké sebou pod sedlem vozit náhradní duši, v nářadí montajzny, ale k čemu, když po výměně nemáte kolo čím nafouknout? A člověk nemusí ani píchnout vždyť jsme národem "srandistů" a nějaký dobrák, který to má v hlavě buď trochu jinak srovnané, případně tam nemá co rovnat, vám taky může kola vypustit, že? No, už mě přestalo bavit se nechat napínat Štěstěnou, a začal tuhle slabinu řešit. Zakoupil jsem hliníkovou, dvojčinnou pumpičku Force, délky 21cm a jal se vymýšlet, kam ji na motorce umístím. Původně vytypované místo, tedy na nosníku rámu pod nádrží, jsem záhy zavrhnul, protože teplo sálající od hlav válců, by pumpu asi brzo odrovnalo. Taky by byla volně přístupná pro "nenechavce", čí výše zmíněné srandisty. Volba padla na pravý kastlík. Originál držák jsem uchytil zapuštěnými šrouby k airboxu, aby nebránily dosednutí vzduchového filtru, dolní úchyt držáku jsem podložil několika podložkami, abych docílil mírného sklonu pumpičky. Při svislém uchycení se totiž opírala o kryt kastlíku. Hadicová spona na pumpě ji nedrží, jenom funguje jako zarážka, za kterou se zachytí výstupek na držáku pumpy, aby vlivem vybrací pumpa neklouzala v plastovém držáku dolů. A konečně mám klid, už se nemusím obávat, že budu tlačit k nejbližší čerpačce. Do nářadí jsem si taky přidal starou, dobrou, kovovou čepičku ventilku - dost důležitou "prkotinu", bez které se ovšem střeva ventilku jen těžko dají vyměnit.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Na konci sezóny...

    Po delší odmlce další záznam do deníku Jawy, i když nebude rozsáhlý, protože toho není příliš ke psaní. Letos jsem motku protáhnul Rumunskem, a jak už to v mém případě bývá zvykem, trefil jsem se do období lijáků,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.10.2018
    Uskutečněno: 19.10.2018
    Tachometr: 15210km
    Komentářů: 4x
  • Údržba před sezónou

    Tak jsme se konečně dočkali konce letošní zimy - slovo konečně je fakt na místě, protože to vypadalo , že snad ani neskončí. Letošní sezóna bude pro Jáwku náročnější - v létě se chystám na ní vyrazit do Rumunska, takže

    Typ: Údržba
    Vloženo: 02.04.2018
    Uskutečněno: 02.04.2018
    Tachometr: 8800km
    Komentářů: 1x
  • Úprava ovládání sytiče

    Konečně proběhla změna v ovládání sytiče. Šmátrat v zateplených rukavicích po původní páčce sytiče na karbu, už mě vážně přestalo bavit. Další výhodou téhle úpravy je možnost plynule zavírat sytič, jak se postupně prohř

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 24.09.2017
    Uskutečněno: 24.09.2017
    Tachometr: 8100km
    Komentářů: 4x


TOPlist