renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 75 C (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník radeki
Vloženo 17.5.2016
Aktualizováno 29.3.2021
Zobrazeno 2 608x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ne moc rozšířený model, bezůdržbový držák s motorem k neutahání. Možnost snadno upravit v duchu oblíbených cafe racer nebo scrambler.

Více fotografii

Motorka koupena od HonzaRMsx (Tábor 1) - Fanda do policejních motorek (nemoc z povolání)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 R: Trochu nudný design, blbý rozměr zadího kola, a samozřejmě vysoké ceny.
BMW R 1100 GS: Vysoké ceny.
BMW F 650 GS: Moc se mi nelíbí přední maska, chtěl jsem kardan, a poměrně vysoké ceny.

První dojmy - První dojmy nic moc. Bídný podvozek, hlavně přední vidle. Asi na to zatím nikdo nesáhnul, takže plánuji repas odpružení. I když to není boxer, motor je naležato a docela trčí do boku, zvlášť levou nohou jsem občas kopal do motoru.

Motorku bych doporučil pro - Super moto pro lenochy a pohodáře. Pokud je udržované nejsou s ním žádné starosti. Zvládne pomalou kochací jízdu v nízkých otáčkách na pětku, ale i svižnější jízdu. Má sedlo níž, takže vhodné i pro menší postavy, nebo na starý kolena :o)) .

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti už z výroby se dvěma stupni vyhřívání. varovné blikače. Originál kufry.

Recenze

Kardan super, motor taky. Po rozjezdu tam naskládám rychlosti až po 5tku a pak už neřadím, jen kroutím plynem :o)) . Žádné cukání, nebo dýchavyčnost motoru v kopcích nehrozí. Žádné vybrace v žádných otáčkách. Popravdě by se klidně hodila i šestka a sedmička. Na pětku to klidně jede i pod 3000 otáček. Podvozek zatím nic moc, asi zanedbaný tlumiče, snad pomůže repase vydlí a výměna zadního tlumiče. Jinak stopu drží dobře, žádný klepání řídítek. Hladový oko funguje dost prapodivně, začne svítit už v půli nádrže, hlavně když postavíte moto na boční stojánek. Startuje na drc, to je dost změna od Suzuki BIG.
* Takže přední tlumiče zrepasovány, ale kromě lepšího útlumu zatím žádná velká změna. Na rozbitý okresky (jak to někteří píšou) to podle mne moc není. Navíc pořád poskajuje přední kolo okolo 50km/h (dost opruz). takže nechám zkontrolovat ráfek a gumu, od oka není žádný velký házení vidět. Každopádně na kvalitní asfaltce jede hezky a přední malá kapotáž dobře chrání tělo před tlakem vzduchu ve vyšších rychlostech. Posed pohodlný až na tvrdší sedlo, po 100km už bolí zadek a začátek stehen, částečně řeší posazení víc dozadu. Dojezd vychází asi na 400Km když to moc neřeším a jedu jak se mi chce (už to při akceleraci pocukávalo ale v nádrži ještě trochu benzínu bylo). Při pomalejší klidnější jízdě do 90km/h to vychází trochu míň ai 4,6 - 4,8 l/100km. každopádně hladový oko svítí oranžově už po cca 200Km což je na prd. Druhá kontrolka u hladového oka se nerozsvítila, takže buď je nezapojená/nevyužitá, nebo špatná žárovka.
* Takže po repasi byl v předních tlumičích tvrdší olej (10W) , vyměnil jsem jej za původní 5W a je to znát. Na slušných silnicích a při nižší rychlosti i na horších to pěkně měkce pruží a tlumí. Ale na silnice od firmy "Samajama" to fakt není. Asi na ty naše záplatovaný okresky třetí třídy není žádná motorka, leda tank. Na říítka jsem si už taky zvyknul, stačí najít vyhovující natočení v brejlích . To poskakování předního kola dělala nová guma. Vzkoušel jsem starší gumu a i na jiném ráfku a guma vyžaduje hodně závažíček při vyvažování na obou ráfcích (60g). Stará guma mnohem méně (10g). Takže zkusím reklamaci.
*Tak reklamaci gumy uznali, mám novou, ale stejně to na asfaltu s valchou pořád trochu osciluje, asi je to vlastnost tak měkkého odpružení a musí se s tím člověk smířit.
*Další problém, při vyjížďce motor po cca 20-30 km přestal táhnout, chcípl a nešel nastartovat. Po odstávce cca 1/4 hoďky zase chytnul a šlo pomalým tempem dojet domů. Pomohla výměna palivového filtru za nový.
*Bohužel další závada, podobná předešlé až na to že motor na volnoběh běží dál, ale nejde přidat plyn. motor se pajk dusí, je hlučný a zžejmě občas střílí do airboxu. Pokud na sílu přidáte moc plyn tak chcípne. Po delší odstávce (1 nebo více dnů) jde opět nastartovat. Zatím čekám na termín v servisu, tak uvidím čím to bude.
*Takže zatím to vypadá že stačilo vyčistit váhu vzduchu.
*Nakonec se ukázalo, že to bylo palivový čerpadlo u konce životnosti.
*Předprodejní servis ukázal jednu špatnou cívku zapalování. po výměně a servisu moto běželo opět pěkně. Zřejmě ta cívka postupně odcházela a proto ty výše popsané problémy s chodem motoru.
28.7.2020 - prodána novému majiteli na stavbu. Tak snad z ní bude něco pěkného.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Codo
Codo napsal 28.09.21 v 20:40 10b.

Těchhle motek fakt moc není. Pěkná raritka, blahopřeju a hodně pěknýho poježdění!!

vitula
vitula napsal 27.03.21 v 00:17

Já jsem od vás koupil moto na přestavbu? Že ji tam vidím ve vašich fotkách :)

radeki
radeki napsal 31.12.20 v 08:38

radeki
radeki napsal 31.12.20 v 08:31

Přidána fotka mojí bývalé K75 po úpravě novým majitelem https:///MOTOdesign...078/780278446086441/

vybouřená_mrkev
vybouřená_mrkev napsal 18.05.16 v 22:31 10b.

Moc pěknej kousek

Více komentářů



TOPlist