PROFIL MOTORKY

Suzuki M1800 IntruderR custom (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirkavasek
Vloženo 14.5.2016
Aktualizováno 5.12.2017
Zobrazeno 1 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Super moto,síla a krása, ..co chtít víc...

Více fotografii

Motorka koupena od Marty58 (Uherský Brod) - Děkuji Martymu ...

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 1900 Midnight Star: Samozřejmě mne získal Intruder svými tvary a jízdními vlastnostmi

První dojmy - Když jsem se jel na ni podívat, nebyl jsem si zcela jistý, jestli je to ta pravá, ale první pohled a krátké svezení okamžitě rozhodlo. Brutální síla a přesto perfektní ovladatelnost ... nebyla cesta zpět.

Doplňky na motorce - Úpravy , které již byly od Martyho, chromovaná kola , zkrácené výfuky ...byly jedním z důvodů, proč jsem si vybral právě tuto motorku. Podsvícení je také samozřejmě zábavné, muzika se na okrskách, nebo po městě občas také hodí. SPZ na straně - jsem zvědav, jak dlouho vydržím..:- Vyměnil jsem zrcátka, dal jiné vzduchové filtry, zřejmě brzy přidám spoiler k chladiči... a chromu není nikdy dost, tak budu asi pokračovat..














2017 jaro - nový kryt chladiče s vestavěnýma světly,pouzdra na přední vidlice, nový stojánek, kryty os,.. nové repro..

Recenze

Dlouho jsem přemýšlel o vyšším obsahu a dá se říci, že vyjímečný vzhled Intrudera mne zkrátka přesvědčil. Vzhledem k tomu, že nový M 1800 s chromem v ČR nebyl, rozhodl jsem se pro krásně upraveného a zdá se, že s láskou opečovávaného a udržovaného Intrudera s Moravy.

Cesta domů (cca 400 km) naprosto bez problémů . V zatáčkách u Buchlovic jsem si ji poprvé pořádně vychutnal... Ani podélné rýhy na D1, díky široké zadní pneu, se nezdály tak hrozné. Na D1 jsem si samozřejmě také uvědomil, že uzavřená helma bude nezbytností...

Po cca 2 měsících jsem nalítal necelé 2000 km, samozřejmě že největší požitek je v dlouhých zatáčkách na silnicích s dobrým povrchem.. výlet do Krkonoš a kolem Železného Brodu , nebo k České Lípě je ideální.
Spotřeba samozřejmě záleží na stylu jízdy, ale zdá se mi , že i přes souvislou jízdu 140 - 150 km/hod nepřekročí spotřeba 6,8 a při normální jízdě 120 km/hod. na okrskách není vůbec problém pod 6 l. Teď naposledy asi 5,5...

Úložný prostor chybí, i když mám k ní brašny, nechce se mi je tam dávat, zřejmě budu řešit nosičem za solosedačku.




















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vviinncceenntt
Vviinncceenntt napsal 21.04.17 v 12:24 9b.

Pecka, jen jak uz nekdo napsal, ty trasne dolu. Tohle neni Virago

biker-Pet
biker-Pet napsal 11.09.16 v 20:16 9b.

Krásný stroj, akorát si nemyslím, že ty třásně patří k tomuto stylu

jirkavasek
jirkavasek napsal 14.06.16 v 21:20

Děkuji všem za kladný hodnocení...
To:AlaF ..nejel, koncem května jsem jezdil v Krkonoších...a většinou jezdim sám

Johnny-five
Johnny-five napsal 13.06.16 v 18:57

Super vymazleny stroj 10b nadhera

Johnny-five
Johnny-five napsal 13.06.16 v 18:55 10b.

Super vymazleny stroj 10b nadhera

Více komentářů



TOPlist