Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Motor, převodovka, rozvor, váha, zvuk, pověst.
O ničem nevím, samozřejmě místo aby benzín žrala, mohla by ho vyrábět, ale na to jak je to starý stroj, je to výborný produkt tehdejší doby. Některé věci vyřešili sice nešťastně, ale o to větší rarita to je.
Moje úpravy |
Předchozí majitel udělal servis - komplet spojka, seřízení ventilů, vodní pumpa, olej, filtr atd, takže bezva. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7.2 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Typ rámu | Hliníkový, příhradový. Tuhost nevím jak mám bodovat, rám se prostě nekroutí, občas jen praskne, haha |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Výborný, většinu věcí si servisuju sám |
Obecné
Použitý spotřební materiál | Pneu Pirelli Angel GT, v Pirelli a Metzeler se pohybuji pracovně, takže za GT jsem velice rád Řetězová sada D.I.D. |
---|
Sport
Úpravy motoru | ATRE |
---|---|
Použité pneumatiky | Pirelli Angel GT |
Tlumič řízení | |
Úpravy podvozku | Přední vidle měly útlum a odskok zašroubovány na tvrdo, dal jsem do orig nastavení a tlumení se zkulturnilo. Zadek byl taky nějak podivně (útlum úplně vyšrouvaný a odskok zašroubovaný) takže zase origo nastavení. |
Úpravy brzd. systému | Při čištění brzdových pístků mi náhodou jeden vypadl. Pro jistotu jsem pak rozebral celý brzdič abych nepoškodil těsnění a ejhle, půlka levého brzdiče byla plná zgumovatělé brzdové kapaliny. A pak to má brzdit... Vše vyčištěno a odvzdušněno, chod brzdy je mnohem lepší, ještě nějaké pořádně destičky a brzdy budou v pořádku. |