renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 S (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MarioV2
Vloženo 9.5.2016
Aktualizováno 22.9.2023
Zobrazeno 3 454x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Sportovní motorka pro pohodlné - dospělé, hmm... sportovní... spíše cestovní šmrnclá sportem. Velký stroj, který nekřičí, ale stejně se většina otočí.

Motorka koupena od fmuehlf (Praha 5-Smíchov)

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 ST: Horší pověst, dražší a R1100S mám od prvního majitele, navíc ji 9 let znám.
Aprilia SL 750 Shiver GT: Malá nádrž, i přes nízkou spotřebu nic moc dojezd, vysoká a krátká koza.
Moto Guzzi Bellagio 940: Nejsou, a když jsou, jsou ještě relativně drahé. Navíc je to nekapotovaný holý stroj, ale nádherný stroj...

První dojmy - Proti Ducati ST2 je motor jako samet, při manipulaci ale už je cítit cca 230kg natankovaného stroje. Po rozjetí je to o dost lepší ale na nějaké rychlé překlápění je ji potřeba přemlouvat. Převodovka je ještě natvrdlejší než u Ducati, zvláště po zastavení tam občas nechce za 1. Zpracování a materiály jsou i dnes úplně jinde. Vzhledově i dnes zajímavý stroj. Kvalitní a promyšlené ale drahé příslušenství.

Motorku bych doporučil pro - Není to stroj na blbnutí, je i docela těžký na manipulaci na místě. Motor je spíše tahavý než výbušný. Příslušenství je drahé ale kvalitní. Servis asi taky nebude nejlevnější, ale Ducati šla taky uservisovat celkem rozumně. Spíše vyzrálejší člověk, nemusí to být vysloveně "motorkář" a nehledal bych v ní moc emocí, v jízdě možná, ale v stroji ne. Docela pohodlný posed, ale trochu natažené ruce u průměrné výšky. Pokud nehoníte vteřiny, nevadí dražší servis a naopak chcete mít klid, tak jooo! Doplňuji ještě, že pohodlí musí být vaše priorita před hbitostí.

Doplňky na motorce - Téměř nic. A to je krása. Žádný vesnický tuzing, pouze koncovka pro dobíjení baterky (bez rozborky motorky) a nádherná malá cestovní brašna Wunderlich na sedlo.

Recenze

Simson 50, dlouho nic, Kawasaki ER5, s tou jsem se pěkně rozjezdil, ale po sezoně už mi byla málo. Pak Ducati ST2, to jsem asi trochu uspěchal. Charismatický stroj, ale motor z pravěku, byť se vstřikováním, ale neskutečně hrubým. Za to vynikající podvozek a aerodynamika. Zato jsem každý půlrok něco ladil. No a pak přišla rodina... jelikož se nepovedlo pořídit nemovitost, prdli mi nervy, kašlu na to a pořídil jsem si psychologa, dvoukolového. Mírnější povahy než posledně a pár koní navíc jsme si taky nadělily. Doma to ještě nevědí, ale vlastně jsem dnes sám doma, bude to věta oznamovací. Zakoupené BMW R 1100 S je od prvního majitele a koupená v ČR, znám ji 9 let. Kolega se nám vždycky smál, že zdržujeme tankováním, nikdy s ní nic nebylo. Najetých skutečných 57 000km na 2V vzducháč s litrovým výkonem 66kW je prd. Servisní knížka, které se dá věřit. Byla bouraná, ale opravena servisem jako nový stroj, dokonce se měnilo i víko druhého válce, aby měli stejnou patinu... Když jsem se dozvěděl, že bude muset z domu... no, rok nám to trvalo. Kolega se loučil, já řešil všechno kolem... Zatím stojí v práci. Garáž už je však domluvená a když bude volno... dáme si terapii... kardanovou... na čerstvým vzduchu... dvouválcovou...

Doplním po první větší projížďce, že pocit měkkých gum nejsou gumy, ale asi projev netypického zavěšení kol. Už to doma vědí, ráno jsem dostal i snídani! Jo a nezapomíná se to. Budu sice ze začátku opatrný, pár let jsem měl pauzu a tenhle bombardér ještě nemám osahaný, ale nezapomíná se to! Posez nakonec není tak sportovní, hmotnost na rukách je menší než u ST2 nebo aby byla problémem. Na Baworácké blinkry si asi zvyknu, ale na šířku mašiny mi to bude trvat. Válce jsou sice podstatně užší než zrcátka, ale psychologie funguje. Mezi auty raději jen pomalu popojíždím. Motorka je relativně pohodlná, ale fouká na ni trošku víc, než jsem čekal, no je to motorka. Motor není potřeba moc točit, už ve 4000 otáčkách pěkně zatáhne, na předjetí tam stačí nachystat 4000 a plný. Mašina v ostrých obloucích nepadá dovnitř jak to dělala Ducati, to je příjemné zjištění, spolu s necukavým motorem velký přínos pro ovladatelnost. Překvapivě nezaznamenávám nějak extra klopný moment motoru podél. Brzdy dobré, minimálně nejsou horší než ty co měla Ducati.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-HARYS-
-HARYS- napsal 16.05.16 v 12:22 10b.

Taky jsem po ní kdysi pokukoval!!! Ať Ti to jezdí!!!

00Pavel
00Pavel napsal 13.05.16 v 08:10 10b.

Nádherná mašina, kdo nepoznal boxer neví o čem to je. Dávám deset a přeju super sezónu

MarioV2
MarioV2 napsal 12.05.16 v 18:30

Maho, trochu jsem ji znal, jezdili jsme s firemní motobandou Alpy. Ještě obvykle SV1000, R1 a VTR 1000. Věděl jsem po Ducati co už nechci i z těch Alp a trochu jsem věděl co na té BMW je dobré...

elvis78, no, F800ST se mi líbila, ale rozhodli spíše finance, vážně koukal jsem i na F800GT, už se sem tam objeví, ale to bych to musel už financovat a mně se nechce do dluhů. Nejsou to takové "bombardéry".

elvis78
elvis78 napsal 12.05.16 v 17:19 10b.

F800 je taky dobrá ávám 10b.Je pěkná.Taky bych se na ni svezl...tak ať slouží dobře

Maho
Maho napsal 12.05.16 v 17:19 10b.

Pěkné a docela vyzrálé zhodnocení. Jako by jsi tu motku znal dřív

Více komentářů



TOPlist