Krasna nova voňavá Honda. Mozna je drazsi, uzivatelsky komfort pri servisu i jizde je ale dobrym vyvazenim.
První dojmy - Ovladatelnost v zatackach paradni. Seriove pojeti tlumicu je pro evropsky trh... Řekněme nesmysl.
Motorku bych doporučil pro - Vsem. Vsem, co chtějí motokros jezdit. Ne se na nej divat za plotem.
Recenze
Honda je zaruka kvality.
Honda, je i zarukou zabavy.
Tato Honda konkretne, je zarukou obojiho zaroven, s bonusem bolavych svalu a propoceneho spodního pradla. Pri tréninku z ni nechcete slezt i kdyz mate ruce KO a při zavodech koncite jen pro to, ze vase fyzicka je v haji.
Motor a tri opravdu funkcni mapy, prepinatelne na riditkach tlacitkem, opravdu funguji a davaji vam moznost si vybrat z rezimu Standart, wet a hard. Vsechna tato slova funguji doslovne.
V rezimu hard, je honda na urovni charakteru KX450 kawy, alespon rocniku 13, se kterým mohu srovnávat.
Wet, ma delsi odezvu plynu a pomalejsi nastup. Do blata se s tim dá, no a rezim standart je prijemna klasika u ktere vlastne asi vetsina zustane, protoze jede, ale setri ruce...
Podvozek...ehm, jak bych jen...je to...špatné.
Vzduchovy podvozek je budoucnost.
Asi jeste tak 5let vyvoje vzdalena budoucnost.
Nebyl jsem schopny s tim niv udelat, navic, jelikoz jsem starsi a liny pan me dava kazda takova blbost hodně zabrat. Oproti olej/pruzina tlumicum je to hodne nezvyk. Tyto jiste super bozi drahe tlumice, jsou vyvinuty a vyrobeny pro US trh motokrosu a superkrosu, kde se jezdi v nacechranem a mekkem, toto presne neni u nas.
Tlumice jsem nechal poopravit a udelat u firmy TK Works a vypada to, ze je to lepsi. Proste to lepsi je 😉
Zbytek, ram, plasty, elektro...super.
Vse udelate 8, 10, 12 klicem, snadno a rychle.
Celkove je crfo velmi povedena motorka. Pokud investujete vuli a penize do tlumicu, tak i hodne konkurenceschopnou.
Opet a to říkám vždy, jediný limit motocyklu jsem ja, stejne jako 99% ostatnich jezdcu/uzivatelu