journeyman_brezen



PROFIL MOTORKY

KTM 1050 Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DukeUnL
Vloženo 8.5.2016
Aktualizováno 15.3.2020
Zobrazeno 3 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Potřeboval jsem větší a silnější a po nekonečném rozhodování nakonec padla volba na tuhle... :)
I přes svou velikost překvapivě zábavnej, ale i velmi pohodlnej stroj..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Ondřej Šimek - Shiva motoshop (Pra

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Krom toho, že Adventure má lepší posez pro cestování by Honda ani nezapadla do rodiny
KTM 690 Duke: Mnohem větší universálnost Adventure
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden

První dojmy - Po přesednutí z Duka jsem byl hrozně překvapen z velikosti této motorky.. Nádrž má 23 litrů, což musí být znát. Měl jsem z té velikosti trochu obavy. Ještě během cesty domů jsem ale začal nechápat, proč jsem ty obavy vůbec měl. Trochu mě štve špatné řešení blatníků... Stačí projet jen kaluží a špína je i mezi válci.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co nechtějí vyloženě supersportovní, zalehávací kapotu typu R1

Doplňky na motorce - Padací rámy od firmy HEED
Kryt pod motor HEED
KTM adventure tankpad
GPR slipon homologovaný výfuk
Kryt světla Touratech
Hrazdička na navigaci Touratech
RAM mount pro navigaci

Přídavná světla

Recenze

Motor je to hlavní, co téhle motorce dává svůj charakter. Klasická LC8, jak ji známe již z modelů 1190, s lehce upraveným vrtáním a zdvihem. Kvůli možnosti řízení s oprávněním skupiny A2 je její maximální výkon nastaven na 70kW, což je v podstatě výkon totožný s dřívějším topmodelem 990 Adventure. Celkově je motocykl velmi hravý, při nájezdu do zatáček si doslova říká o náklony.. Podvozek, hlavně ve srovnání s jinými silničními KTM (řada Duke), je úplně o něčem jiném, na českých silnicích neskáčete, ale doslova jimi proplouváte. Zadní odpružení je manuálně seřizovatelné (zatím jezdím s továrním nastavením a vyhovuje mi).

Velmi se mi líbí elektronický plyn "ride by wire", který je spolu s kontrolou trakce a ABS nastavitelný ve čtyřech režimech "Street, Sport, Offroad a Rain". Odevza plynu je při přenastavování opravdu až velmi odlišná. Při režimu SPORT stačí pohnout plynem o setinu milimetru a už letíte dopředu.. Na jízdu po městě, nebo celkově jinak pohodlnou jízdu je ideální režim Street. Zajímavostí je režim Offroad, kdy dojde k vypnutí ABS na zadním kole a při jízdě po nějaké té polňačce je větší "sranda"...

Nejvíce bych doporučil motorku těm, kteří čekají universálnost. Je naprosto dokonalá pro dlouhé cestování, ale v klidu se s ní dá jezdit i "kolem komína". Spotřeba při prvních pěti stech kilometrech se pohybovala lehce okolo 5.8l/100km, ale při dlouhých cestách není v pohodě jet okolo pěti litrů, vše záleží na stylu jízdy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vanamira
vanamira napsal 25.02.20 v 11:16 10b.

libac22
libac22 napsal 12.02.18 v 15:07 10b.

Krásná !

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 21:08 10b.

chooki
chooki napsal 12.12.16 v 11:12 8b.

pekna moto, hlavne ta posledna foto v tom bahne.. :) na tych pneu si to asi musel tahat dost dlho potom.
ten padaci ram je des..o polovicu mensi (original) musi stacit..

jiřin...
jiřin... napsal 31.05.16 v 19:11 10b.

Více komentářů



intercars_shark_metro
Objednat reklamu
TOPlist