renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tricetsest
Vloženo 4.5.2016
Aktualizováno 13.1.2022
Zobrazeno 2 120x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Netěsnící těsnění a nějaké ty novinky

Vloženo: 09.12.2016, Uskutečněno: 09.12.2016, Zhlédnuto: 59x


Přijdu takhle do garáže, abych se trochu věnoval padacímu rámu, který mě trápí, a co nevidím - pod kachnou loužička oleje. Chvíli jsem se vzpamatovával, před očima mi lítaly tisíce za případnou opravu a pak jsem se jal zjišťovat, co že se to děje. Nevím jestli to zapříčinila přicházející zima nebo se prostě jednalo o únavu materiálu, ale začalo mi prosakovat těsnění čidla zařazené rychlosti. Samotná oprava, respektive vyměnění těsnění, trvala pár minut. Trochu složitější bylo odmontovat stojánek, protože šrouby, kterými je přichycen k bloku motoru, držely jak židovská víra. Nakonec se podařilo a již neprosakujeme.





(foto je pro ilustraci stažené z netu, moje kachna je víc zabahněná než takhle čistá)
Při této příležitosti jsem si vzpomněl, že se dělá jakýsi meziplech, aby stojánek nedržel přímo na motoru, tak jsem se ho rovnou rozhodl od cibuse objednat, abych měl klid a nemusel při případném pádu řešit prasklý blok.

Mimo jiné jsem nedávno přidělal sklápěcí zrcátka, protože s těmi originálními se mi při pádu vždycky pootočily blástry i páčky a kdo to má furt nastavovat zpátky. Tak jsem si z Číny objednal za dvě stovky sklápecí a mám klid.





Dál jsem konečně sehnal plastové kryty rámu, abych si ho těma svýma střevícema zbytečně neokopával. V ČR mi trvdili, že se na 950/990 už nevyrábí, ale nakonec se mi je přes chlapíka z LC8 fóra podařilo objednat z Německa, kde jsou ještě evidentně k dostání.





Pro tudle chvíli mám hotovo, protože teď stejně nestíhám jezdit. Další etapou je vyřešit šrouby, které zepředu drží padací rám, a které mám oba stržené. Celkově to není moc dobře vyřešené, protože jdou do hliníku a tam pevnost nebude kdo ví jaká. Zároveň bych rád pořídil kryty víka spojky a zapalování, ale za karbon chtějí dardu, tak se pokusím něco vykoumat sám.




Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tricetsest (39) napsal 12.12.2016 v 15:22

Driver-toys: On se ten kryt na spojku/zapalování sehnat dá - většinou v zahraničí, ale vysolit minimálně 1500,- za jeden tenký kousek karbonu se mi fakt nechce. Na jaře až bude víc času se pokusím něco vymyslet, snad by se na to mohl hodit materiál Kydex, ale nemám s tím zkušenosti, tak ještě uvidím.

Driver-toys (1) napsal 10.12.2016 v 14:51

Kryty rámu shání kolega taky dlouho. Nebo takhle - viděl je u mě a že oranžové nechce, že je to zbytečná pikačovina. Pak že by vzal možná černý a když zjistil že se nevyrábí, dostal chuť na oranžové, jenže už též nebyly. Zkusil jsem napsat na LC8, zda jdou ještě taky sehnat.
Plech pod bočák je určitě nepostradatelný doplněk! Nechápu lidi co mají povyměňovaný víčka na spojce a brzdách za tisíce a bočák nechají stále na ráně..
Šrouby z předu co drží padáky jsem nahradil červíky - nemusím je odšroubovávat a hlavně se trefovat zpět při namontování rámů. Určitě doporučuji, jen nepřežeň jejich délku. Montáž a demontáž je tak trochu "Ježek v kleci", ale jde to .
Ať už nemáš žádné kaluže pod motorkou a kdyby jsi sehnal nějaké pěkné kryty na víka zapalka a spojky, tak zas dej zápis do deníčku (mám jen na spojce - první majitel měl pravou nohu dřevěnnou).


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna pneumatik

    Už začíná být víc deštivo, než slunečno, a tak jsem se rozhodl pořídit kačeně nové obutí. Volba padla jednoznačně na Michelin S12XC, které sice v mém rozměru nedělají, ale použít se dají. Bláhově jsem si myslel, že když

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.10.2016
    Uskutečněno: 30.09.2016
    Tachometr: 53426km
    Komentářů: 6x
  • Výměna oleje (čti martyrium)

    Na Banditovi jsem byl zvyklý měnit si olej i s filtrem sám, a tak jsem se do toho pustil i na oranžádě. Mnozí mě varovali, že je to trochu složitější úkon... Trochu?! Musel jsem sundat kompletní padací rám, šusplech (v n

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.09.2016
    Uskutečněno: 29.09.2016
    Tachometr: 52942km
    Komentářů: 7x
  • Prvních tisíc kilometrů a přípravy na dovolenou

    Do profilu motorky jsem psal, že tentokrát budu vést deník poctivě, tak sem teda musím alespoň občas něco napsat. S kachnou za sebou máme něco přes tisíc kilometrů, tak je více než vhodná příležitost. Stále je můj styl j

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 06.07.2016
    Uskutečněno: 06.07.2016
    Tachometr: 46831km
    Komentářů: 4x


TOPlist