renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Deauville (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Myschan
Vloženo 2.5.2016
Aktualizováno 3.5.2016
Zobrazeno 1 139x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak mi do cesty přišla Deauvillka. Prostě se mi nabídla možnost ji koupit, tak jsem ji koupil.

Motorka koupena od neudáno

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Co se týče první jízdy, tak velmi překvapila svojí ovladatelností, nižším pohodlným posezem a výrazně komfortním podvozkem. Je to takové měkké příjemné posezení na širokém měkkém sedle. Prost jsem si sedl a cítil se opravdu pohodlně.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se chce opravdu velmi pohodlně vozit a klidně si vyjet a přijet bez pocitu bolavého zadku. Není to motorka pro rádoby závodníky i když skrz zatáčky se vodí jedna radost.

Doplňky na motorce - Vrchní kufr

Recenze

Tuhle motorku jsem kdysi chtěl, jenže ta, co jsem po ní tenkrát toužil, šla nakonec jinam - prostě mi ji vyfoukli před nosem. Tak jsem si koupil NC 750X a celkově jsem s ní spokojen. Ale nedávno mi byla nabídnuta tahle Deauvillka a protože to bylo za slušnou cenu, tak mi bylo nějak líto ji nekoupit. Rozhodl jsem se asi za 30 vteřin a koupil a nelituji. Chtěl jsem ji pro syna s tím, že bychom jezdili spolu (poté, co jsem ji přivezl, z něho vypadlo, že by chtěl nějakého naháče). Co na ní oceňuji nejvíce, je to úžasné pohodlí, pocit jak doma v sedačce, uvolněné nohy, řídítka akorát k rukám, prostě mi svoji stavbou neskutečně sedla. Příjemná je dvojitá kotoučovka vpředu a samozřejmě kardan. Nevím, proč cpou všude řetěz. Já bych si raději vždy připlatil a nemusel se patlat s čištěním. Líbí se mi instalované kufry boční kufry od výrobce, s tím vrchním je to příjemný malý cesťáček. A další dvě schránky na drobnosti jsou ještě v palubce před řidičem. Takže celkový úložný prostor je myslím, vzhledem k tomu, že je to motocykl, fantastický. Příjemná drobnost jsou výstražné blinkry a automatické rozsvěcení světel, o předpřípravě na rádio zbytečné hovořit. Abych jen nechválil, tak nemá ABS, ale nevím, jak moc je to vada. Někdo to rád nemá, já osobně na to u motorky nemám vyhraněný názor. A není to stříkačka, ale ještě karburátor. Zpočátku mi to trochu vadilo, bál jsem se horších startů, ale zatím spíš jen kulím oči a nechápu. I po delším stání chytá během první vteřiny na brnk. Tohle se Hondě fakt povedlo.
Motor bude, předpokládám, tradiční hondí držák. Sice má najeto 48 000 km, ale asi (určitě) je lepší mít motku s jasným původem z ČR se 48 000 km, než něco z Itálie, po starém nemocném pánovi,a na tachometru sotva polovina. Kdo chce, ať věří dál.
Tak spolu budeme chvilku žít a uvidíme, co dál. Člověk by si měl dělat radost.
---
Tak jsem si říkal, že na ní bude jezdit syn, ten se ale rozhodl, že "chce naháče". No nic, tak jí najdeme jiného páníčka. Moj jsem na ní nenajel, nemám moc co hodnotit, ale zatím můžu říct, že to byla nejpohodlnější motorka co jsem kdy měl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Animals21
Animals21 napsal 07.04.17 v 07:16 10b.

Škoda, žes jí prodal, taky jsem jí měl ve výběru, perfektní nenáročnej cesťák za pár korun. Jinak jsem koukal, jsi toho vystřídal taky dost

holtík
holtík napsal 03.05.16 v 06:17 10b.

Parádní stroj. Prostě správná volba. Jasných deset.

kuzmič
kuzmič napsal 02.05.16 v 19:47 10b.

Moc dobrá mašinka...
Nostalgicky na ni někdy vzpomínám, je to neskutečný univerzál na všechno... Já najezdil 140 000 kilometrů a motorka je zatím vpohodě, tak tu Tvou ještě nějaké ty kilometry čekají, tak přeju spoustu fajn zážitků bez nehody...

Více komentářů



TOPlist