Nádherný superbikový nářez narvaný elektronikou.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: důvod neuveden
První dojmy - Pořádně jsem na tom ještě nejel tak uvidíme. Tři základní jízdní režimy plus dva další určený na závodní dráhu poskytují široký prostor pro zkoušení jejich využití a nastavení.
Motorku bych doporučil pro - Myslím si že jediná volba je okruh!!!
Doplňky na motorce - Co se doplňků týče, objednáno jest nové plexi, páčky, padáky, tankpad (zatím).
Recenze
Byla to obtížná volba ze dvou litrových superbiků s řadovým motorem. Suzuki zamrzla v roce 2005, Honda s Yamahou se mi designově nelíbí. Nejžhavějším konkurentem BMW byla Kawasaki, jejíž nejsilnější zbraní byla cena.
Když už BMW tak samozřejmě v plné náloži, to znamená elektronický podvozek DDC, kontrola prokluzu DTC, automatické řízení stability ASC s protiblokovacím systémem ABS. Vše s možností vypnutí. Quick shifter je samozřejmostí.
Na okruhu je možno využít lap timer nebo například omezovač rychlosti pro jízdu mezi pit lanes.
Najdou se tu i zbytečnosti jako jsou vyhřívané hefty nebo tempomat.
Musím odvolat své prohlášení o zbytečnostech. Vyhřívané rukojetí při dešti je výborná věc. Teplo na rukách a schnoucí rukavice mi při vyjížďce kde kdo záviděl...a tempomat v obci také výborná věc...človék uleví rukám a jízda bez drže mě prostě baví...a kolik lidí při tom hloupě čumí
Nádhrnej ss ! Buď na tu krasavici hodnej a hodně štěstí.
Luxusní! To se bude lítát! ať slouží krasavice!
Zuuve gratulace jsem na ni zvedav!!