Tak zase zpět po delší pauze v sedle?
Motorka koupena od FIRMA:Motozone (Třebíč)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Café: Slabé. Ale má také nádhernou duši
Triumph Street Triple: Moc velké a nelíbila se mi přední maska
Suzuki GSR 750: Všední. Má ji každá holka :)
První dojmy - Chvíli jsem si říkal, že dám při výběru šanci i jiným motorkám... Než ji prodejce nastartoval. A když mi řekl, že ji má taky, bylo rozhodnuto definitivně :)
Motorku bych doporučil pro - Pro fanoušky Ducati, pro lidi na pohodu, a moc by slušela nějaké krásné brunetce :)
Doplňky na motorce - Bude jiné sedlo, jiný tachometr, jiné zadní světlo, jiné riditka ...bude, bude, bude
08/2016 - nové riditka, nové kafíčkové zrcátka
Recenze
Recenze, kde majitelé píšou jen superlativy, nemám moc rád. Pak když si vybírám motorku, tak pro každého je nejlepší jen ta jeho a já nevím jakou si vybrat :)
Ducati má ale své slabiny. Zvuk při kterém nevím, jestli se v motoru něco nerozsypalo, takový skoro konstantní tah motoru (u Hondy to byl ve větších otáčkách kopanec), slabá zadní brzda, a Ital. Ja prostě na všechny ty Alfy, Fiaty a Ferrari nikdy nebyl.
No jo, ale i kdyz vím všechny ty věci, které by mě měly štvát, vlastně se mi to čím dál víc líbí :) Je to prostě DUCATI!
Pro motorku jedeme zítra, takže až nájedu alespoň 1000km, napíšu další dojmy. Ale už teď se těším jako malý kluk :)
DEN PRVNÍ:
Mého bratra na naši nové Ducati jsem doprovázel na Honda Shadow. Dívat se na Ducati Monster v zrcátku i zezadu, nádhera. Zvuk, nádhera. Honda byla jako kdyby náklaďák doháněl sporťák. No a pak ten přestup. Najednou vše bylo tak lehké, citlivé, rychlé.
Prostě Monster je hračka. Vypadá drsně, ale kdyz ji řídíte, je to tak jednoduché :)
Co je ale pravda, tak to cukání v nízkých otáčkách. Je potřeba před zatáčkou přemýšlet, jakou rychlost zařadit. Ve vysokých otáčkách to není jako na japonských supersportech, v nízkých je to cukavé... Proste střední otáčky jsou super. Už se těším, až ji poznám blíž.
Trochu mi to připomíná mou bývalou KTM 450. Jen bych asi nechtěl realizovat ty jumpy.
Kdyz někde stojí, je radost se na ni dívat. Podle mě hezčí, než všechny mé bývalé... (motorky) :))
No zatím dobrý :)
Mám 696, predtým S2R 800, predtým FZS 600S.
Je to stále lepšie a lepšie. A teším sa, že je ešte možnosť pokračovať.
To cukanie, som mal podobné na S2R a vyriešil som to menším reťazovým pastorkom. Skúsiš?
Hezká Italka
mam 696, presel jsem na ni z gsx-r 750, vim o cem mluvis :)
Včera jsem se stihl projet (dnes 5 stupnu) a zatím dobrý. Nejvíc nadšený jsem z toho podvozku. Nějaké nerovnosti ani v zatáčkách nevadí, motorka neuskakuje a moc krásně se s našimi silnicemi vyrovnává. Na ten motor si musím zvyknout. Do minulého roku měl brácha Z1000 (já předtím CBR600RR) a tam byl výkon někde jinde. Ale nejsem zklamaný, právě naopak. Baví mě učit se a zdolávat překážky