Dlouho jsem sháněl tento model až se konečně zadařilo.
První dojmy - Moto jsem kupoval od zaměstnance Kofoly v Krnově. Motorka byla v hodně zbídačeném stavu... natřená štětkou, polovina věci nefunkčních, elektroinstalace udělaná velice fušersky, původní dynamo, ale kompletní. Pořídil jsem jí v roce 2012 za 8 tis Kč s TP. Protože na moto chybělo hodně dílů, nebo byly už nepoužitelné, tak jsem po čase za 5 tis koupil jednu ČZ 471, ke které byly součástí prodeje krabice s dílama. To se ukázalo časem jako velmi dobré rozhodnutí, protože většinu dílů jsem použil právě na své moto a dárkyni orgánů poslal dál do světa. Moto jsem přivezl přes půl ČR do garáže a ani ho nenastartoval. První věc co šla ven bylo dynamo a místo něj jsem dal VAPE. Přišla nutná výměna předního pláště a už se na tom dalo jezdit. Absolvoval jsem ještě ten rok sraz PAVů a pár vyjížděk. Ale válce už byly hodně vychozené, takže motorka moc nejela, měla šílenou spotřebu (7-8 L) a celkově byla celá velmi vachrlatá. Takže na podzim přišla kompletní rozborka celé moto. Motor jsem dal k Padalíkovi, a na zbytku začal pracovat sám. Více informací k postupu GO je v deníku.
Doplňky na motorce - Tažné zařízení pro PAVa, Vape SZ 13, přerušovač blinkrů z Felicie.
Recenze
Již jsem majitelem ČZ 250/455. Je to výborný stroj, ale má jeden velký nedostatek - vibrace. Tento model je proslavený jako vibrátor, díky předimenzovanému motoru. Proto jsem se začal shánět také po ČZ, ale po dvouválcové verzi. Vibruje o poznání méně, lepší jízdní komfort i výkon. Ovšem je to vykoupeno tím, že na tento model je minimum dílů. Díly jsou velmi problematické, neboť některé se nevyrábí ani v replice. Je tedy potřeba pracovat s tím, co je k dispozici a zároveň shánět a shánět.
Máš to pěkné, ať Ti jezdí.
Ten stav při nákupu - bída. Udělal jsi jí hezky. Tak 10 b.