PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Donarus
Vloženo 21.4.2016
Aktualizováno 24.5.2016
Zobrazeno 2 807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dle všeho v originál stavu a opečovávaná. Předchozí majitel si podle pneu pravděpodobně ujížděl na levé zatáčky :D

Motorka koupena od fox_rider666 (Praha 4-Komořany)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 CS: 2002+ scarver je sice krásná motorka a vpohodě i na cestování, ale ten 4vál v Hondici je proste jiná liga...
BMW F 650: stáří
Suzuki SV 650: mám své koule rád :)

První dojmy - Tak po koupi mám najeto 250 km. První euforie opadla a začalo zkoumání co vše tedy přijde n řadu upravit/opravit/poladit. Motorka je v docela dobrém stavu, takže to vypadá jen na nové pneu, brzdové destičky, refresh kapalin a pravděpodobně repas uložení kyvky. Pak už jen nepodstatné věci, jako větší plexi, padáky, nosiče kufrů a kufry... Takže stále mám na co šetřit :)

Doplňky na motorce - centrální stojan (origo není)
velké cestovní plexi GIVI
držák navigace
zásuvka s USB

Recenze

První moto jawa 350, startovní pozice mnoha motorkářů. Vydržela (a že si to u mě vydřela - i zadřít a zgenerálkovat se stihla) bezmála rok, ale jak to tak bývá, je potřeba se trochu posunovat, a v tom našem motorkářským světě to jde ruku v ruce s výkonem...







Dlouhou dobu jsem měl jasno - jako první motorku koupím BMW F650. Po projetí pár těchto motorek z minulého tisíciletí jsem se v dojmu utvrdil - pro začátečníka jednoduchý a ovladatelný stroj, na nějaké to kratší přemisťování v rámci Prahy a i republiky použitelné. Třindaprnda mi zničila buňky vnímající vibrace, takže pro mě byl ten jednobuch jako samet :). Když jsem ale projel druhou 650, najednou jsem měl jasno, že to musí být F650CS Scarver 2002+ s řemenem. Designově povedené, řemen jako bonus, jízdně nesrovnatelné - lepší. Nakonec padly myšlenky na SV650, ale mám se rád a na začátek to je asi přeci jen silnější kafe. Když jsem objevil inzerát na docela pěkně vyhlížející CBFku bez nějakých amatérských úprav, tak bylo jasno - jedu se podívat.







Padla mi do oka na první pohled a ten samet pod zadnicí v podobě 4válu - no co bych k tomu dodal :) Druhý den v poledne už bylo přepsáno, večer seznamovací projížďka na Slapy, kde jsem tomu přišel na chť ještě víc. Jelikož mám A2, tak je stroj omezen (papírově i reálně) na 35kW a myslím, že na začátek to opravdu stačí. I tak v normálním provozu umí potahat a alespoň to člověka trochu krotí. Toš tak...

EDIT 23.5.2016: Tak po měsíci a kousek menší update. Na motorce už mám najeto něco kolem 2700 km - jestli to p;ůde tímto tempem, tak do konce roku dám snad dvacku :D Už se blíží limit gum a brzd, trošku začíná pískat palivová pumpa. Kromě pumpy spotřebák - no ta pumpa mě ale malinko děsí - 23klacků za novou je trochu overkill. Ale tak snad tourmax má nějakou druhovýobu, uvídíme, zatím to není akutní.

Na motorce přibylo pár vylepšení (držák navigace, centrální stojan, GIVI plexi) a už vím, co sháním dál - rozhodně padací protektory, vyhřívané hefty a ofuky/kryty na ruce a možná nějaký kufřík.

Taky jsem si koupil jsme si novou přilbu NEXX a kevlarové kalhoty, ať nemusím po městě stále jezdit v tom těžkém textilu. Až se stydím za svou předchozí helmu. Lidi, nešetřete na těch škopcích, nestojí to za to !!!

Už mi začíná chybět malinko výkon, takže v létě chci rozšířit své ŘO na neomezené A a motorku otevřít na 57 - Myslím, že těch 22 kilowattíků navíc s těmi 217 motorkovými, 110 mými a 40 bagážovými kily už pohne lépe.










Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Donarus
Donarus napsal 28.02.19 v 15:46

Pred dvemi lety jsme to uspesne otevreli, takze uz 2 roky drandim na plnejch 57 a dodnes pro me naprosto idealni a dostatecnej vykon. Cokoliv na 4 kolech rozumne predjedu a s 2 kolama nezavodim :D

Donarus
Donarus napsal 27.04.16 v 14:51

Tak po tydnu jezdeni a 1200km najezdu musim rict, ze uz mi ten vykon vazne trochu chybi :) Ne co se rychlosti tyce ... na tu moji cestovni 110-120 se rozjede i tak v ramci me predstavy o "normalnim" cestonim jezdeni dostatecne obratne, nicmene chybi tomu odpich pro predjeti, tak je potreba dvakrat uvazovat, nez se do nejakyho manevru clovek pusti. Do kila GUT, ale nad kilo to uz se mnou ma trochu problemy :D (ja 110kg, plne bocni brasny, plnej tankvak, plnej bagl, tezka bunda a kalhoty se zimnim vnitrkem, tezka cestovni motoplastenka na sobe). Moc to nechci odskrcovat, bo si rikam, ze me pak jednou chytnou, nebo se nedejboze neco stane (jasne, neni mi dvacet a neni to supersport, spis cestovni stroj. A taky nejsem bezmozek, mam se rad a snazim se na silnici bejt ohleduplnej ke vsem, ale jeden nikdy nevi, kdo mu tam vjede). A zase tu palku za novej ridicak taky platit nechci .. To si radsi pockam jeste jeden rok a zase pujdu jen cestou rozsireni, ktera je preci jen levnejsi.

jaryk
jaryk napsal 24.04.16 v 09:39 10b.

Čau taky jsem si ji koupil do začatku jen nahatou a zatim ji měnit nubudu.svezl jsem se na jinejch motkach a silnějších ale jak říkáš spousta motorek se pod tebou klepe a na to jsem si odvykl.Takže až budu měnit tak aspoň tříhrnek nebo zas 4-val.myslim až to odblokuješ na 57kw ,tak uvidiš že to od 7-mi tisíc docela i jede.Hlavně to ma klasicky budiky, ty dnešni palubky mi připadaj jk z kosmu.tak ať slouží stejně dobře jako mě.

EMC37
EMC37 napsal 23.04.16 v 19:22 10b.

Počkej až bude mít plných 57 KW pak poznas co umí . Dobrá volba

wsbk
wsbk napsal 21.04.16 v 13:32 10b.

Více komentářů



TOPlist