renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650 Bandit (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ricoo
Vloženo 18.4.2016
Aktualizováno 22.8.2018
Zobrazeno 1 513x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Starší, ale přesto výborně fungující paní. Je radost se v klidu svézt a když je třeba, ty koně tam jsou. :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Slabá.
Honda CB 600F Hornet: Na mojí postavu moc malá.

První dojmy - Na první svezení dost divoká, okamžitě jde za plynem. Moc nebrzdí. Těžko se ovládá v menších rychlostech. Ovšem je to moje první motorka, takže po troše cviku OK. Při rychlejší jízdě to dost fouká.

Motorku bych doporučil pro - Moto-nováčkům, kteří jinak bezpečně zvládají provoz + jezdcům pro radost.

Doplňky na motorce - Miniblinkry, laďák, vyhřívané hefty, lámací páčky

Recenze

Hledal jsem cestovně-sportovního naháče a vybral jsem si Banďoura kvůli poměru cena/vzhled/výkon.

Najeto jsem neměl vůbec nic, takže začátky byly trochu krušné. Je to o zvyku, hodně mi pomohlo mnoho desítek tisíc naježděných v autě, takže jsem se mohl soustředit pouze na ovládání motorky a neřešit předpisy. Na druhou stranu musím říct, že motorka je hodná – snese špatné řazení nahoru i dolu, kdejaký hrbol to díky své váze přejede jako nic, stejně jako když míjíte kamion. Na druhou stranu mi přišla trochu hůře ovladatelná, do zatáček jsem ji musel dost lámat. Stačilo ale trochu získat praxi a jde to v pohodě.

S motorem jsem spokojený, průběh výkonu je dobrý. Možná bych ocenil trochu kratší pětku a delší šestku, aby se dalo rychleji předjíždět bez řazení. Brzdy jsou slabší, ale zastavit se dá. Zadek nejde brzdit moc plynule (nebo to neumím) – jde hned do smyku. Ovladatelnost je ve větší rychlosti dobrá, ale v malé je to nic moc. Dá se na ní ujet 150 km v kuse, pak je třeba zastavit a vyklepat zadek. Pro spolujezdce je to horší, tam moc pohodlí není. Na plnou nádrž ujedu 250 až 320 km. Poruchy zatím žádné, jenom při delším stání (přes zimu) vyteče benzín z karburátoru (nejspíš) a je třeba ji strašně dlouho točit – ale nastartuje.

Nejlépe se mi na ní jezdí mimo město na silničkách 3. třídy s pěkným asfaltem. Rychlostně mezi 60-110 km/h ideálně, trochu to poklopit – bomba! Po dálnici nejezdím, tam to dost fouká a je to nuda. Ale když je třeba, těch 200 to jede.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pavtoo
pavtoo napsal 17.06.16 v 14:06

parádní
taky o něm uvažuju, jen nevím, jestli olej-vzduch nebo voda

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 22.04.16 v 21:04 8b.

moc fajn, taky jsem na sestce banditovvi.zacinal. doporuccuji zkontrolovat pripadne zrepasovat tlunice, a nemit ja gumach hrany, pak je ovlqdatelnost i pri.mal.rychlosti naprosto v pohode

Zipák
Zipák napsal 22.04.16 v 20:52 9b.

Jj paráda dnešní moderní vodní motory mu nesahají ani po palec

Brukev
Brukev napsal 22.04.16 v 08:21 10b.

Jj, to je klasika a na zacatky super, n ko je navic o dost vic cool.

Milan1963
Milan1963 napsal 19.04.16 v 08:51 10b.

Více komentářů



TOPlist