Skvělá hračka na okresky Skvělá hračka na okresky Skvělá hračka na okresky Skvělá hračka na okresky
Motorka koupena od Mcklimek (Dolní Životice)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 900: Raptor se mi přeci jen líbí o něco víc. Měl jsem obavy z koupi tak staré Duc.
Cagiva Raptor 1000: Široká zadní pneu a vyšší hmotnost = horší ovladatelnost v klikaticích proti 650.
Yamaha MT-03: Fajn motorka, ale ceny jsou podle mého až moc nadsazené, a přece nebudu mít stejnou strojovnu. jako moje mladá :D.
První dojmy - Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet . Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet . Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet . Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet. Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet. Překvapení z toho, jakou má motorka chuť jet .
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce schopnou motorku na okresky, která není okoukaná.
Doplňky na motorce - Široká řídítka, jiná zrcátka, krátké CNC páčky, mini blinkry, karbonový zadní blatníček s držákem SPZ, klín pod motor, padací protektory, zadní čiré LED světlo, krovka. čelní štítek, výfuky sharon.
Recenze
Šestkový Raptor je podle mě skvělá mašina. Nabízí za relativně málo peněz dost kvalitní muziky.
Výkonu na běžné cesty dostatek, neříkám, že tu a tam bych neuvítal nějakého toho japonského koníka navíc, ale na druhou stranu to člověka trochu brzdí v rozletu (což je někdy dobře ). Držet motor pod 4 000 ot/min nemá žádný smysl, ani za mák se mu to nelíbí a člověk by si pak i myslel, že v sobě ukrývá žáby, nikoli koně. Kde se mi motor naopak moc líbí, je pásmo od 6-6,5 tisíc otáček. Dere se směle vpřed, především pokud se otáčky při přeřazení udrží na hranici sedmi tisíc, a výrazněji nepoleví až k hranici 160 km/h. To už je však na hranici únosnosti z hlediska náporu větru.
Na ovladatelnost, ochotu zatáčet a držení stopy si nemůžu stěžovat, zvlášť na sportovních gumách je motorka krásně agilní a jistá v náklonu. Ergonomie posezu je dalo by se říct sportovní, rozhodně ale nepodporuje dlouhé výlety. Široká řídítka (ovšem ne ty originální ), nádrž v blízkosti sedla hezky úzká, výše a poněkud vzadu umístěné stupačky. Ve výsledku má tak člověk dost místa pro pohyb, a zároveň také dost styčných bodů pro kontrolu stroje.
Co bych napsal k tlumičům? Ani moc není co. Na dobrém asfaltu se jim toho nedá moc vytknout. Na rozbité cestě pak především od přední vidlice jde k jezdci možná až moc informací, ale to je hold daní za nepotápějící se předek. Z počátku jsem si myslel, že se budu muset Raptora osadit tlumičem řízení, nic méně jsem s postupem času zjistil, že za občasnou nervozitu při výjezdech jsem si mohl především já sám (málo váhy na předním kole).
Brzdy svou práci odvedou. Čekal jsem sice ostřejší nástup a větší razanci, nic méně jsem nedostatek brzdné síly zatím nepocítil.
Co je věcí zcela návykovou, tak tou je zvuk V-éčka linoucí se z laděných koncovek výfuku.
Tím, co mě na motorce nejvíce štve jsou panely, které drží stupačky, k nim příslušící ovládací prvky a koncovky výfuku. Díky tomuto řešení není zrovna lehké posunout stupačky pomocí přepákování o něco výš, což by se mi hodilo
pěkná a originální barevná kombinace...
Tak na tenhle kousek jsem se byl dívat pred rokem v kvetnu - at teda slouzi casem rozsir deniceka pridej nejake fotky
Krása!
Fotky budou časem díky všem
kde je víc těch fotek?jinak bomba