renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Rieju NKD 125 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rayman9
Vloženo 13.4.2016
Aktualizováno 13.4.2016
Zobrazeno 962x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Lehká agilní motorka vhodná pro začínající jezdce nebo jezdkyně. Začal jsem na ní v 16ti letech a naučila mě všechno co umím.

Více fotografii

Motorka koupena od PT-MOTO

První dojmy - Po přestupu z Fichtla mi motorka padla do ruky téměř hned. Když jsem jí poprvé uviděl, uchvátila mě především zvukem. Takový brumlání bych čekal od silnějšího stroje, ale určitě ne od stopětadvácy. Ze začátku jsem se musel otrkat na "vyšší" rychlosti, ale zvykl jsem si snadno. Nakonec jsem z ní často tahal maximum 120 Km/h kde se dalo. Nikdy mi ani neudělala žádnou nečekanou sprosťárnu. Klady: Lehká váha, Odpustí spoustu chyb, Extrémně nízká spotřeba Zápory: Slabší motor pro těžší váhy, Ve dvou to lépe netáhne :-P , Úzké pneu občas podklouzne

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější pro začátečníky či začátečnice. Stejně tak pro ježdění na kratší vzdálenosti, po městě, apod.

Doplňky na motorce - Pouze výměna předních blinkrů.

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral jako začínající jezdec, byla moje první. V šestnácti jsem se nemohl dočkat, až ze mě bude řidič a stopětadvacítka byla ideální příležitost. Po zkušenostech z Jawy 50 jsem chtěl povýšit. Koupě určitě nelituji, neboť mě prakticky naučila všem základním technikám jízdy a udržela mě u ježdění na motorce. Nejvíce jsem na ní najezdil po okreskách, nejdelší trasu asi 160 km naráz.

Na silnici se chová jako typický naháč. Výkonu jako stopětadvacítka moc nepobrala, tak se nemusíte bát, že vletíte do zatáčky v nezvladatelné rychlosti, jen si to chce hlídat adhezi. Tenké gumy toho moc neudrží. Na jiném povrchu než asfaltu toho moc nenajedete. Chce to opatrnost a sledovat povrch před sebou. V zatáčkách se nekroutí, celý rám je pevný. Podvozek a tlumení nerovností trochu trpí lehkou vahou, holt to není na řezání zatáček s rozbitým povrchem. Ale na lepším povrchu drží jako přibitá. Brždění zařizují dva kotouče, takže pohoda. Jen při prudkém brždění mě chtěla vyhodit ze sedla, ale to bylo čistě mojí nezkušeností a nešikovností. Všeobecně je na řízení velmi přívětivá a agilní. Jak říkám, pro začátečníky ideální. Na své rozměry má motorka velmi pohodlné sedlo. Čumák je dobře tvarovaný, takže na ní ani moc nefouká.

Pro jízdu ve dvou je spíše nevyhovující. Jedině pro lehčí pasažéry. Stejně tak zavazadlový prostor je prakticky omezený na místečko pod sedlem o rozměrech cca 10*10*3 cm. Na nějaké velké cestování tak jedině s batohem nebo síťkou přes zadní sedlo.

Musím velmi pochválit životnost. Jedinkrát mě nenechala ve štychu. Do servisu jsem tak jezdil jedině na garančky a na technickou kontrolu. Nebylo nikdy potřeba měnit jediný díl. Horší je to s originálními servisy a originálními díly. Díky tomu, že má Rieju motor z Yamahy YBR 125, tak u motorových dílů to není problém. Ale z hlediska příslušenství je to složitější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist