Honda VT 750C Shadow (2010)

Vlastník SlimM
Vloženo 11.4.2016
Aktualizováno 20.7.2020

Vloženo: 05.06.2019, Uskutečněno: 30.05.2019, Zhlédnuto: 7x

187 km

Přijel jsem z práce nečekaně brzy. Byla by škoda nechat Šedivku zahálet, když má být hezky a teplo až do večera. Kačka si přeorganizovala odpolední program a před třetí hodinou se scházíme před domem připraveni na cestu.

První cíl dnešní cesty už nějaký čas plánuji. Chci si totiž u Hondy sjednat asistenční službu. Nevím, jak to řeší ostatní motorkáři, ale nedovedu si představit, co bych dělal někde daleko od domova při poruše, nebo píchlém kole. Za sedm set padesát korun na rok vím, že až přijde nějaká nepříjemnost s motorkou, zavolám odborníky, kteří pomůžou.

Z Hondy v Letech míříme do Řevnic a klikaticí přes Brdský hřeben k Mníšku pod Brdy. V Dobříši si Kačka vzpomněla, že si chtěla koupit nějaké korálky. Tady by nějaká prodejna s mimopražskými cenami být mohla... Kamarád internet nám ji opravdu pomohl najít. Zatímco batůžek nakupuje, já promýšlím další směr cesty.

Hned u náměstí mají zmrzlinárnu. Dnes konečně otevřenou! Nemůžeme odolat. Dopřáváme si ještě jedno příjemné, krátké zastavení.

Pořád ještě bez navigace jedeme do Sedlčan a do Sedlece-Prčic. Odtud se velmi pozvolna začínáme obracet k domovu. Docela dlouho jedeme jen podle mapy, abychom udrželi správný kurz. Malé zapadlé asfaltky střídají velké, rychlé silnice. Až do Neveklova ovšem převládají ty menší – kochací.

Dál už nás čeká mockrát projetá trasa: přejezd Sázavy v Kamenném Přívoze, Břežanské údolí, Vltava a Berounka u Zbraslavi, klikatá silnice mezi Velkou Chuchlí a Slivencem.

zeke11 (138) napsal 06.06.2019 v 10:42

Nevím jakou u nás mají zmrzku , ale v okolí doporučuji buď Obořiště a nebo ještě lepší o kousek dál Lybomišl... jo a pěkné korále...

• Mykoprůzkum

1.7.2023 366 km Jak už jsem se párkrát zmínil, moje žena a věrný batůžek Kačka je vášnivá mykoložka. Na větší sběr hub sice nemá cenu jezdit na motorce, ale na průzkum terénu (abychom na podzim věděli kam vyrazit) t

Vloženo: 01.10.2023
    Uskutečněno: 01.07.2023
    Tachometr: 121910km
  • Všednodenní odpoledne

12.6.2023 138 km Celou loňskou sezónu jsme kvůli uzavírce nenavštívili Břežanské údolí. Na sklonku roku ho znovu otevřeli. Když jsem dnes přišel z práce dříve než obvykle, uzrála mi v hlavě myšlenka, že bychom mohli

Vloženo: 03.07.2023
    Uskutečněno: 12.06.2023
  • Na chalupu

20.5.2023 288 km Sobotní výlet na chalupu s tvarohovými koblížky a moučnými červy tam a čerstvými vejci zpět.