Honda VT 750C Shadow (2010)

Vlastník SlimM
Vloženo 11.4.2016
Aktualizováno 20.7.2020

Vloženo: 17.02.2019, Uskutečněno: 16.02.2019, Zhlédnuto: 9x

106 km

Zatímco jsme loňskou zimní přestávku měli neuvěřitelných a skoro nesnesitelných šest měsíců, letos nás krásné počasí vytáhlo už po necelých šestnácti týdnech. Nedělám si iluze – na pravidelné výlety je ještě čas. Kombinace volné soboty, nebe bez jediného mráčku a dvanácti stupňů na teploměru je dostatečným argumentem k malému testu připravenosti na novou sezónu.

Pro začátek míříme k nedaleké Shellce na kontrolu tlaku v pneumatikách. S potěšením zjišťujeme, že je v pořádku. Další cestu nechávám na momentální náladě. Vymetáme malé silničky mezi Hostivicí a Rudnou, kterou těsně míjíme a stáčíme kola na jih, směrem k Berounce.

I když příroda ještě spí a krajina nezáří atraktivními barvami, tetelíme se blahem, že zase po dlouhé době venčíme Šedivku. Kačka se v návalu nadšení dokonce nechala po roce dobrovolně vyfotit (navzdory mindráku z rovnátek).

V Tachlovicích na křižovatce jsme si připomněli, že jarní výlety mají své nástrahy. Při výjezdu z křižovatky nám podklouzlo zadní kolo na posypu. Motorka se pod námi jen lehce zavlnila, ale od toho momentu jedu do každé zatáčky ještě víc obezřetně. Projíždíme Karlštejn. Rozhodně dnes nejsme na dvou kolech sami. Kromě hromady cyklistů potkáváme také nemalé množství motorek. „Ahoj kamarádi. Rádi vás vidíme!“

Po klikaté silnici podél vody jedeme chvílemi krokem. Jednak mě děsí zmiňovaný jemný štěrk a také místy na severních svazích hrozí ledovka. Nerad bych dal nový význam heslu: „Kam nemůže slunce, musí lékař.“

Z Berouna do Nižbora jedeme po malé, vyhlídkové silničce přes Zdejcinu. V Křivoklátských lesích ještě místy leží podél silnic sníh. Opouštíme údolí Berounky a míříme na sever ke Kladnu. Se sklánějícím se sluncem začíná teplota rychle klesat. V Unhošti už víme, že jsme to přetáhli a v Hostivici se už oba zle třeseme zimou. Při smyslech nás drží vidina horkého čaje.

Na začátek hezkých sto kilometrů. Tak ať se letošní sezóna povede, přátelé motorkáři!

P.S.: Pro ty z vás, kdo ještě nečetli, přikládám odkaz na cestopis o loňské cestě do Itálie.

Pupi04 (41) napsal 25.02.2019 v 04:21

Hezká krajina, tak ať to jezdí..

J.K (35) napsal 17.02.2019 v 20:26

Ahoj Paráda Jo přes Zdejcinu jezdím moc rád tam si alpík chrochtá
Pozdravuj doma a já jdu na ten cestopis Dík. J...

elvis78 (133) napsal 17.02.2019 v 19:22

Slim je zkušený pilot Myslím že by paní za něj jinak nesedla, že jo?
Parádní vyjížďka

lebkarel (2) napsal 17.02.2019 v 18:20

super, najel si stejně jako my a taky okolo berounky jen tak dál bacha na štěrk a voslizly na asfaltu

zeke11 (138) napsal 17.02.2019 v 17:19

Hlavně v lese se ještě musí opatrně...

• Mykoprůzkum

1.7.2023 366 km Jak už jsem se párkrát zmínil, moje žena a věrný batůžek Kačka je vášnivá mykoložka. Na větší sběr hub sice nemá cenu jezdit na motorce, ale na průzkum terénu (abychom na podzim věděli kam vyrazit) t

Vloženo: 01.10.2023
    Uskutečněno: 01.07.2023
    Tachometr: 121910km
  • Všednodenní odpoledne

12.6.2023 138 km Celou loňskou sezónu jsme kvůli uzavírce nenavštívili Břežanské údolí. Na sklonku roku ho znovu otevřeli. Když jsem dnes přišel z práce dříve než obvykle, uzrála mi v hlavě myšlenka, že bychom mohli

Vloženo: 03.07.2023
    Uskutečněno: 12.06.2023
  • Na chalupu

20.5.2023 288 km Sobotní výlet na chalupu s tvarohovými koblížky a moučnými červy tam a čerstvými vejci zpět.