Vlastník | Bubel | |
---|---|---|
Vloženo | 3.4.2016 | |
Aktualizováno | 3.4.2016 | |
Zobrazeno | 7 521x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
Vlastník | Bubel | |
---|---|---|
Vloženo | 3.4.2016 | |
Aktualizováno | 3.4.2016 | |
Zobrazeno | 7 521x |
Ahoj, čo sa týka toho deflektoru, GT má pôvodne menšie a inak vykrojené plexi. Chcel som plexi z GTL ale bol som lenivý to zháňať, takže som si kúpil deflektor. Ako som už nižšie písal, pravdupovediac neviem, aký vplyv to má na spolujazdca, lebo objektívna sa to veľmi zmerať nedá. Spýtaj sa manželky, či pociťuje nejaký rozdiel vo fúkaní a hluku keď máš plexi v najnižšej a najvyššej polohe. Vnímanie je veľmi subjektívne, lebo záleží nielen od motorky a výšky plexi ale aj od tvojej výšky, výšky manželky , rýchlosti, prilby apod. Ja mám ten deflektor v najnižšej polohe, ak by sa vysunul na maximum tak to pridá možno 5 - 7 cm výšky plexi. Kúpil som od firmy MRA - číre, bez potreby vrtania. Neviem, či ťa moja odpoveď uspokojila, ideálne by bolo si deflektor niekde požičať a vyskúšať event. vrátiť ale asi to nie je možné.
Ahoj, ďakujem za reakciu na moju novú GTL. Na uchytenie kufra sa pozriem, s tým podsvietením ovládačov máš pravdu - občas mám problém keď aj za jazdy cez deň si musím pozrieť na ruky aby som zapol to čo potrebujem (napr. LT-čko malo ešte pôvodný spôsob zapínania smeroviek a teraz si musím na klasiku zvykať...). A v noci je to ešte väčší problém. Preto radšej v noci nejazdím, pokiaľ je to možné.
Chcem sa ťa opýtať aký máš názor na deflektor, ktorý máš na tvojej moto. Na moju som schválne objednal príplatkový vyšší štít, lebo som ho mal aj na LT, ale manželka je trošku nespokojná, lebo sedí trošku vyššie a viac na ňu fúka. Pomôže deflektor zmenšiť tento problém...?
Peter
to autohobby: pravdupovediac neviem, mám ho v najnižšej polohe, asi dobre, dobre sa cez neho pozerá, zatiaľ nejaví známky starnutia plexi, ale stále mám pocit, že keby som prehodil originálne plexi z GTL, tak by to bolo lepšie, je to asi otázka mnohých vecí, rýchlosti, vetra, prilby, oblečenia apod.,
Nádhera. Jak ti funguje ten přídavný deflektor:? Jsi s ním spokojený?
Krásnej stroječek. Až dospěju, tak u něj možná taky skončím
neuvěřitelná loď! Ať slouží
Moc pěkná motorka.
Slušná loď ale svezení musí stát za to
Krása a o pohodlí ani nepochybuji Hodně šťastných km a příjemných výletů
Krásna mašina. Ale ako píše Adamíra, nastupcom Burgmana bude asi BMW RT. Len chýba sponzor.
Gratulujem a ticho zavidím. Dúfam, že sa konečne niekde stretneme.
Parádní kousek .Většina nás burgmanistů přesedá rovnou na BMW .Pohodlí je důležitá věc na cestování a kdo si zvykl ten už neustoupí. Já jsem hodně spokojen s cestováním na Burgmanovi a i já pokukuju do budoucna po RT. Tak ať ti slouží dobře je opravdu nádherný...
parádička tak šup šup do klubu a 7.5. je sraz K1600tek
mal som Burgmana 650, ten žral 5 - 6 l/100 km a mal brutálnych tuším 55 koní, len som si myslel, žeten motor je ešte surový, t.č. mám najazdených cca 1200 km a že po zábehu spotreba trochu klesne, momentálne mi BC ukazuje priemer 5.7
Ďakujem všetkým za dobré rady a hodnotenia
Tak teď už to jen přepnout na ten DYNAMIT!!
jasných 10
Frankie, půjde to níž:) Kdyby to bylo italský, žralo by to 11:)
Mne rozhodne prijde 6l/100km jako dobra spotreba na to, ze to ma o 4 valce a skoro litr vic nez moje co zere 5...
Mám šestnáctistovku, žere mi 6 litrů a čekám že to půjde ještě níž
To já bych se naopak radoval že to žere tak málo vzhledem k hmotnosti a výkonu. Pamatuji karburátorový šestistovky co jezdily bez problému za 8...
Ale jinak je to pořádnej autobus a věřím, že na velký dálky asi nic lepšího není.
Moc hezká mašina..
Nech slúži, parádny stroj.
Velká gratulace
Luxusní maxiskůtr
10b
Na fotce vidím jenom protektory? Každopádně mrkni do mojí galerie
http://www.motorkari...&act=fotogalerie
pravděpodobně jsem měl wunderlich... určitě ne BMW za mně snad ani nebyly...
To Mig 35... áno, originálne padáky od BMW chránia len blok motoru, tie od Wunderlichu sú väčšie a chránia aj plasty, sedel som aj na GTL a mal som pocit, že na GT sa sedí lepšie... a keď ti padne tak bolí aj srdce aj peňaženka
To Mig 35... áno, originálne padáky od BMW chránia len blok motoru, tie od Wunderlichu sú väčšie a chránia aj plasty, sedel som aj na GTL a mal som pocit, že na GT sa sedí lepšie... a keď ti padne tak bolí aj srdce aj peňaženka
Ty padáky si dej "čim skor" jak říkáte vy horní maďaři:) Ta svině má furt tendenci se převažovat:) A pak to moc bolí u srdíčka:)
jó a GTL je pro páprdy ale hlavně z ní bolí nohy...
Mega cestak
Podle meho nazoru nema tato vrtulka, co se tyka cestovani, konkurenci.
Preji Ti super zazitky v sedle, vzdy se stastnym navratem domu
10 je samozrejmosti