renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DROBEK-HK
Vloženo 28.3.2016
Aktualizováno 1.4.2016
Zobrazeno 3 595x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to sice motorka ale skoro všechno je jinak než u ostaních motorek prostě BMW.Už chápu proč Němci prohráli válku některé složité věci dokázali vyřešit naprosto geniálně ale zato věci jednoduché a dávno vymyšlené udělali složitě nevím proč.

Motorka koupena od Lucky-Jarda (Hradec Králové)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 GS: Protože jsem tahal z Jardy informace o BMW a nabídnul mi svoje.

První dojmy - Prvních 14 dnů jsem chtěl báwo prodat nemohli jsme si na sebe zvyknout.Moc jsem srovnával z varanem což jsem neměl je to úplně jiná motorka ale tomu se po sedmi letech nedá ubránit.Na řešení přední vidlice od BMW jsem slyšel jenom chválu.Při brždění se vůbec "nepotápí".Měl jsem hodně velký strach z přední brzdy že nebude čitelná mám verzi bez ABS ,ale zvykl jsem si skoro hned teď už mi to vůbec nepřijde divné.

Motorku bych doporučil pro - Nejlepší je koupit na sezónu a vyzkoušet na vlastní kůži nikde není psáno že když mi moto nesedne že ji nemůžu zase prodat.Teď budu mluvit všeobecně žádnou motorku nepochopíš jaká je když ti ji někdo na chvíli půjčí je třeba na ní jezdit déle aby člověk pochopil jak to konstruktér myslel.

Doplňky na motorce - Tři kufry : boční BMW horní GIVI TRK 33,padáky SW Motech,kryty ventilových vík,deflektror plexi,rožšíření bočního stojánku,kryt katalizátoru,přídavná světla,prodloužení zobáku,kryt předního světla,kryty rukou,zvýšení řidítek,progresivní pružiny hyperpro.

Recenze

Koupeno v září 2015 úplně náhodou chtěl jsem koupit R 1100 GS a zbytek peněz pustit do servisu a nějakých doplňků.Tak jsem sháněl informace servis dětské nemoci atd. zavolal jsem Jardovi a vyptával se,mezi řečí mi nabídl svoje BMW které mělo všechno co jsem chtěl kupovat.Nakonec jsme se dohodli že se stavím na báwo mrknout a projet jakmile jsem se projel bylo hotovo veděl jsem že ho chci.Super bylo že Jarda udělal velký servis.Vedl poctivě deník motorky a i to že se známe.Takže jsem nemusel řešit peníze na servis a koupit motorku takřka za všechny kačky na nákup určené a rovnou jezdit.

Jak jsem psal výše ze začátku jsem byl z báwa rozladěný a hodně jsem zvažoval prodej.Nemohl jsem si prostě zvyknout.V půlce října asi po 1500 Km se vše najednou otočilo vyrazil jsem na ukončení sezóny do Kladna přes den se teplota pohybovala kolem 10 st. při přesunu jsem teprve ocenil a pochopil kladné vlastnosti báwa(hlavně vyhřívané "hefty").Je to prostě motorka na cestování.Ano jsou motorky které zvládnou cestování lépe.Mě to nevadí naopak vyhovuje.

Neumím to popsat ale báwo mi vlezlo asi pod kůži.Pořád nechápu čím vždyt´ nemá žádnou vlastnost v které by vynikalo umí všechno ale nic pořádně prostě univerzál.Je zvláštní že všestranost a průměrné vlastnosti vytvoří dohromady úžasný celek.Pochopil jsem proč je GS tak oblíbené,ale modla z toho pro mě nikdy nebude.Je dost věcí které mi vadí : systém ovládání blinkrů,kontrola oleje,demontáž baterky o dalších komplikovaných úkonech zatím nevím,ale je škoda že takové jednoduché věci udělali tak složitě.

Je s ní dobrá manipulace na místě a po rozjezdu se ovládá s nebývalou lehkostí.Zatáčky jezdí jak po kolejích ta jistota jaká z motorky jde je úžasná.Jdou z ní všelijaké zvuky prý lepší moc neposlouchat převodovka za jízdy hučí jak v domácím traktůrku hlavně na trojiku.Proti varanovi na ní víc fouká což mi vyhovuje protože na hondě jsem se pořád pekl radši se víc ustrojím.Super je na ní cestování na asfaltu.Nejsem z ní skoro vůbec utahaný když přijedu domů tak mám ještě chuť někam jet nevím jestli je to tím že ji mám krátce nebo to je dané koncepcí motorky.Terén nevím jezdím maximálně nějaký polňačky a je mě líto trápit báwo někde v terénu.Spolujezdec si pochvaluje posez,pohodlí i více místa.Super je tvarování nádrže od sedla nahoru,pro nás s břichem nutnost .Co se týče motoru mám rád motory do V kvůli svému charakteru to platilo do doby než jsem poznal boxer,tím nechci V motory zatratit.Brzdí daleko víc motorem,plynule táhne od volnoběhu nejlépe se cítí mezi 3 až 5 tis.otáček.Při vyšších otáčkách jsou občas cítit vibrace od motoru,ale ten zvuk je úžasnej a to mám orignální koncovku i když po 100 tkm bude o něco hlučnější.Motor není žadnej divoch ale brzda provozu to taky není je mu jedno co táhne za náklad pořád si mele tu svou.Spotřebu benzinu mám zatím někde mezi 6 až 7 litry nejezdím zrovna cestovním tempem a podle předpisů.Při dálničím přesunu je zajímavý rozdíl ve spotřebě,nad 130 km/h jde spotřeba rapidně nahoru.Báwo má dlouhou šestku je i hodně do rychla tudíž je třeba řadit min. při 110 km/h.

Nevím co ještě napsat je to zajímavá motorka která je prostě jiná vzhledem počínaje a technickým řešením konče.Je univerzální zvládne takřka všechno ale v ničem nevyčnívá,ale když je třeba tak umí na asfaltu rukách dobrého pilota připravit ostatním horké chvilky.Motorka má svůj osobitý charakter který buď přijmete se všemi klady i zápory nebo ne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hofi01
hofi01 napsal 29.09.19 v 19:57 10b.

Ať slouží

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 14.07.17 v 22:01 10b.

Tazitaz
Tazitaz napsal 02.01.17 v 21:29 10b.

To víš T 34 opravil obecní kovář a Panthery s Tygrama musely do servisu. Kvalitně,ale složitě
Přeju suchej asfalt a plnou nádrž na celej rok

Sali750
Sali750 napsal 16.12.16 v 12:46 10b.

Super recenze :)

petrumr
petrumr napsal 02.04.16 v 09:12 10b.

A poté koupíš druhou bramboru a už se jich nezbavíš.

Více komentářů



TOPlist