Kickstart je katastrofa. Model 43f s původním lakem a se zajmavou barevnou kombinací
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Funbike :-). na silnici rozhoupaná a slabá. Na pole těžká.Nějak slavně to nejede, drnčí, ale má to oldschool charakter a duši :-) kickstart je pomsta z pekel. Druhej den po koupi mám fialovou nohu, kope potvora...
Doplňky na motorce - Kufr Givi, vejfuk sebring, motardy, přední brzda ktm, bateriový zapalování ignitech.
Recenze
Mám slabost pro starší kusy. Xt se mi líbilo kvůli původnímu stavu laku, laďáku s homologací a motardama včetně původních kol. Není to žádný veledělo ani konkurenceschopná kroska, ale je s tím i tak sranda. Studený starty jsou teda opruz, člověka to unaví než to nakopne ale to chce cvik... tak po 14ti dnech a nějaký stovce kilometrů společnýho soužití můžu sepsat nějaký poznatky. Nakopávání se dá naučit, jen už nemám odvahu to zkoušet v botách s měkou podrážkou. Dost to drní do pracek. Táhne to tak nějak dostatečně. Cestovní rychlost je kolem 100km/h optimální. Na motardech je to takovej malej chroust ale zas jsem si s tím na silnici o kousek jistější. Asi si na sebe zvyknem
Je to vzduchem chlazený motor stavěný hlavně na výdrž Extra koně od něj čekat nemůžeš, hlavně to nesrovnávej s dvouválcem Ale svoje si určitě dokáže radostně odpracovat. I s jednoválcem je zábava
Už tomu nakopávání přicházím pomaličku na kloub výkon je asi normální. Jen jsem čekal od pověstného kladiva víc
Jestli to nejede a po každé tě zkope do fialova bude problém v technice XTéčkaři ti tady poradí jak na to chce to jen hodit správným lidem správný dotaz Jinak vypadá pěkně
Hezkej kousek
Třikrát prošlápnout s vyplou skříňkou a zaplym sytičem, zapnout a mělo by to jít. Pozor na natáhnutí řetízku dekompresoru (poznáš na chodu páky) a jde to i bez kopnutí do nohy
Pěkně zachovalá. no, startér je pohodlný, ale páka má taky svoje plus. Občas by se hodila i na současných strojích.