Nádherné retro na kochací jízdy
Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice (Modřice) - Známe se delší dobu, maximální spokojenost
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650 ABS: Cestovní moto mám
První dojmy - Perfektně padne do ruky, motor jde s chutí do otáček, zatím se ale musím krotit díky záběhu
Motorku bych doporučil pro - Pro radost z jízdy pro zralého motorkáře
Doplňky na motorce - Zadní nosič (trubkový)
Recenze
W800 jsem vybral jako druhou motorku k FJR 1300, neřešil jsem tedy výkon a další cestovatelské parametry, je to motorka pro radost.
V garáži nahradila VN 900 Classic, na které jsem absolvoval 7 sezon (56 000 km) bez jakékoliv závady, ale změna je život, tak jsem zamáčkl slzu a motka šla do světa.
Zatím na W800 najeto cca 700 km, plní to, co jsem od motorky očekával. Je to nádhera nejen při jízdě, ale i na pohled.
Zkouším laborovat s mazáním řetězu, na XJ6 jsem používal obligátní spreje (MOTUL), časem ale na určitých místech motorky vznikl nepěkný neodstranitelný nános lepkavé hmoty. Na W800 zkouším dle návodu olej PP90, zatím to nevypadá špatně, tak uvidíme (chce to mazat jen lehce a častěji).
Přidám další postřehy, až najedu více km.
Tak servis po 1000 km absolvován, namontován rovněž zadní nosič Hepco-Becker, docela to k motorce pasuje. Tak snad se již počasí umoudří a bude možno vyrazit na delší výlet...
Po 3 000 km už motor trošku pouštím do otáček, je překvapivě živý vzhledem k papírově menšímu počtu koní. Mazání řetězu olejem se osvědčilo, pouze po přemazání otřu pár kapek na ráfku a jinak v pohodě. Suma sumárum, motorka perfektně plní svůj účel, posez je překvapivě pohodlný, 2 hod jízdy v kuse žádný problém.
Pozitiva:
- jednoznačně design - opravdu pastva pro oči
- příjemný posez, lehce ovladatelná
- vzhledem k relativně nízkému výkonu živý motor
- ideální na kochací jízdy krajinou
- jednoduchá konstrukce (vzduchem chlazený motor, prakticky žádná elektronika)
Negativa
- zásadní nejsou
- na slunci při určitém úhlu nastává odraz paprsků od budíků do helmy
- okolo 3500 ot/min mírné vibrace (pro někoho spíše pozitivum)
- jízda v dešti (vypucovat motorku, naleštit chromy, přemazat řetěz ...tak 2 h práce)
5 000 km: příjemné překvapení na dálnici - při 130 km/h v pohodě, motor si jenom vrní, šlo by jet i rychleji, ale o tom tahle motorka není, průměrná spotřeba do 4l/100 km
12 000: výměna zadní gumy, předek zatím OK, na zimu jsem přešel na 100 oktanový benzín, zdá se mi, že motor běží lépe ve vyšších otáčkách (nad 4000 ot/min). Nadšení z motorky stále trvá, skvěle se doplňuje s velkým cesťákem FJR. Absence výkonu ve srovnání s FJR není problém, W800 dovede jet také velmi svižně, na naše silnice je to až až. Skvělé jsou zejména rozjezdy díky charakteru dvouválce a vhodnému zpřevodování. Bohužel díky emisním normám EU výroba W800 i dalších skvělých motorek končí, škoda...
22 000 km: stále velká spokojenost, pouze pravidelný servis, motorka šlape jak hodinky. Po prodeji FJR budu mít na W 800 více času, tak už se těším na jaro a první vyjížďky...
Super stroj
Krásná...
Krásnej kousek gratulejšn
Opravdu krásný "motocykl", největší klasika že všech klasik, motor, laufy, lakování, kola. Super!