letos jezdíme málo, bo se do garáže nastěhovala ještě jedna mrcha a z Keewayky se stala záložka na poklidný výlety, nebo praktický mise,kdy musí čekat uvázaná u cyklostojanu a tak... hubenou motorku lidi o něco líp snáší zaparkovanou tam, kde by být neměla.
ale furt má pro mě kouzlo
letos jsem se rozhodnul trochu polepšit ergonomii. Připomenu, že původní stupačky jsem ještě před první jízdou posunul dozadu a teď jsem je spustil ještě o dva palce níž, abych se líp složil. Problém se světlostí v zatáčkách rozhodně není, pořád jsou dost vysoko.
Nízký a relativně úzký řídítka sice prospívaly aerodynamice, ale chci to zkusit jinak - vysoký MX řídítka z hliníkový slitiny jsou mnohem pohodlnější a jejich šířka přes 80cm dělá z motorky kličkovací fretku.
se starýma řídítkama jsem měl i spuštěný vidlice v brejlích o cca tři cenťáky. drobnost, která s MX řídítkama dělala řízení až moc rozevlátý, takže pěkně zpátky tovární uložení.
no a protože skútr přešel do ilegality, kde nepotřebuje světla, mohl jedno darovat Keewayce. menší vypadá líp a jen tak mimochodem je asi o kilo a půl lehčí, než dosavadní "Honda style" (komplet plast proti plechu+sklu, to je jasný).
ze skútra jsem zkusmo nainstaloval zadní tlumiče, bo jsou na pohled pěkný. Jinak stojej za vyližprdel a buď tam dám zpátky původní, nebo motorka dostane pod stromek nějaký slušnější dostupný YSS.
jo, v létě jsem dělal olej (Mogul 10W-50).
testnul jsem maximálku - cestou z práce, s velkým batohem a GPS nám ukázala rovný kilo. Ale jo, až jednou zhubnu, těch 130 tam bude...
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2016 | |
Aktualizováno | 22.11.2021 | |
Zobrazeno | 4 128x |
Ahoj. Včera som si kúpil mierne ojazdený (3800km) Strike 125 , ale pán stratil návod na používanie. Nemáš prosím Ťa možnosť oskenovať návod a vložiť ho sem? A ešte prosím Ťa, na aké hodnoty si nastavoval ventily na motore? Ak môžeš prosím Ťa, poraď mi. Vďaka!!! Ondrej
s těma řidítkama a malým světlem jí to fakt sluší