Keeway Strike 125 (2016)

Vlastník callowsick
Vloženo 18.3.2016
Aktualizováno 22.11.2021

Vloženo: 28.08.2017, Uskutečněno: 28.08.2017, Stav tachometru: 4500 km, Zhlédnuto: 13x

letos jezdíme málo, bo se do garáže nastěhovala ještě jedna mrcha a z Keewayky se stala záložka na poklidný výlety, nebo praktický mise,kdy musí čekat uvázaná u cyklostojanu a tak... hubenou motorku lidi o něco líp snáší zaparkovanou tam, kde by být neměla.
ale furt má pro mě kouzlo

letos jsem se rozhodnul trochu polepšit ergonomii. Připomenu, že původní stupačky jsem ještě před první jízdou posunul dozadu a teď jsem je spustil ještě o dva palce níž, abych se líp složil. Problém se světlostí v zatáčkách rozhodně není, pořád jsou dost vysoko.
Nízký a relativně úzký řídítka sice prospívaly aerodynamice, ale chci to zkusit jinak - vysoký MX řídítka z hliníkový slitiny jsou mnohem pohodlnější a jejich šířka přes 80cm dělá z motorky kličkovací fretku.
se starýma řídítkama jsem měl i spuštěný vidlice v brejlích o cca tři cenťáky. drobnost, která s MX řídítkama dělala řízení až moc rozevlátý, takže pěkně zpátky tovární uložení.

no a protože skútr přešel do ilegality, kde nepotřebuje světla, mohl jedno darovat Keewayce. menší vypadá líp a jen tak mimochodem je asi o kilo a půl lehčí, než dosavadní "Honda style" (komplet plast proti plechu+sklu, to je jasný).

ze skútra jsem zkusmo nainstaloval zadní tlumiče, bo jsou na pohled pěkný. Jinak stojej za vyližprdel a buď tam dám zpátky původní, nebo motorka dostane pod stromek nějaký slušnější dostupný YSS.

jo, v létě jsem dělal olej (Mogul 10W-50).

testnul jsem maximálku - cestou z práce, s velkým batohem a GPS nám ukázala rovný kilo. Ale jo, až jednou zhubnu, těch 130 tam bude...

ondrejh (0) napsal 02.05.2018 v 12:52

Ahoj. Včera som si kúpil mierne ojazdený (3800km) Strike 125 , ale pán stratil návod na používanie. Nemáš prosím Ťa možnosť oskenovať návod a vložiť ho sem? A ešte prosím Ťa, na aké hodnoty si nastavoval ventily na motore? Ak môžeš prosím Ťa, poraď mi. Vďaka!!! Ondrej

pajapaja (37) napsal 01.10.2017 v 10:05

s těma řidítkama a malým světlem jí to fakt sluší

• Poslední kapitola

Pohnutí myslí opravdu nastalo a Keeway jsem nakonec přeci jen prodal. Motorka, co nejezdí je jen tichej rukojmí a ani toho místa není nazbyt. Tak jsem ji vzal na její první technickou (nula závad, samozřejmě ;-) ) a

Typ: Prodej
    Vloženo: 22.11.2021
    Uskutečněno: 22.11.2021
  • 2021

Strike se dostal za poslední dvě sezóny do role trochu opomíjenýho bajku. Vloni jsem ho bral ven jen na několik návštěv zubaře v centru, kde je hubená motorka zárukou zaparkování a párkrát jsme to osedlali s ženou na ces

Vloženo: 30.09.2021
    Uskutečněno: 30.09.2021
  • Defekt

Keewayka dostala zjara nový olej 20w50 a při dofukování kol ještě udělala kanadskej fór. Nacvaknu na přední kolo pumpičku a fúúúú ventilek se přetrhnul v půlce... Holt původní čínská duše Kingstone už asi měla dost. Šk