stary dobry domik RD02,kick+starter,prevrtano na 101mm v 68000km,ted neco pres 100tis a slape porad,mam jej 7 let a je me lito ho dat pryc
První dojmy - jednobuch,vibrace,krutej zvuk,spotreba trochu,rychlost 150,cestovka 100-110,na domaci zvykani staci,jednobuch,vibrace,krutej zvuk,spotreba trochu,rychlost 150,cestovka 100-110,na domaci zvykani staciii
Recenze
Pohonnou jednotkou je čtyřdobý, vzduchem chlazený jednoválec o objemu 644 cm³ se čtyřmi ventily a rozvodem SOHC. O plnění motoru se stará jeden podtlakový karburátor Keihin. Převodovka disponuje 5 rychlostmi. O nerovnosti vozovky se na zadním kole stará centrální tlumící a pružící jednotka kyvné vidlice se systémem přepákování Pro-Link vedoucí 17palcové kolo, na předním pak dvojice standardních teleskopiských tlumičů s integrovanými pružinami svírajících 21palcové kolo. Zpomalení motocyklu zajišťuje přední jednokotoučouvá hydraulická brzda s dvoupístkovým třmenem a na zadním kole obvykle jednokotoučová hydraulická brzda s jednopístkovým třmenem nebo výjimečně brzda bubnová (podle roku výroby a země určení). V prvních letech výroby se motocykl chlubil příznivou suchou hmotností 152 kg, postupem času během mírných úprav modelu na váze nepatrně přibral. Nádrž pojme podle roku výroby 13 nebo 16 litrů paliva. V prvních dvou letech výroby motocykl disponoval jak elektrickým, tak nožním spouštěčem, poté už pouze elektrickým
rozvod SOHC myslim že ne, spíš RFVC :)
Ale jinak gratulace k najetejm 100tis
Osvědčený stroj, 10 bodů.