renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník technick
Vloženo 13.3.2016
Aktualizováno 23.10.2016
Zobrazeno 1 703x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


rychle padne do ruky, kvalitni podvozek, mohla by byt výkonější a líp brzdit

Více fotografii

První dojmy - musim jeste vychytat nějake drobnosti, ale prvni dojmy jsou fajn, ovladatelná, zábavná, nevadí jí naše rozsekané silnice, žádné tvrdé odezvy podvozku, není však ani moc měká, nerozhoupe se nerozvlní se, maj to zmáklý Japonci

Recenze

Na terén nemám dobře obuto, pro dva to asi moc nebude, až něco najedu z-edituju.
Teče mi chl. kapalina u vodního čerpadla, musím to opravit, ješte seřídit motor a snad bude spolehlivě sloužit. Nebylo potřeba si na motorku zvykat, vše intuitivní, předvídatelné, ze 140km/h už se ale hůř zastavuje, silnější brzdy by potěšily. Dvouválec pružný, krásně akceleruje, ale do gaťí si z toho nenaděláte. Přesto moje očekávání splňuje. No třeba po seřízení budu mluvit jinak.

Tak jsme si spolu dali prvních seznamovacích 500km. Musím znovu zdůraznit skvělý podvozek a ovladatelnost motorky, dělá vše co má, mám pocit jistoty, sucha a bezpečí. Do zatáček a rychlých úhybných manévrů není potřeba přemlouvat a vyšší enduro těžiště mě nijak neomezuje.
Na předjíždění na okreskách je motor dostačující. Seřídit není třeba, po natankování čerstvého benzínu se odladil sám.
Spotřeba do 5 litrů - kdybych tolik neotáčel heftem abych stíhal silnější stroje - spadla by asi níž.
Opět se vrátím k přední brzdě - pro mě nejslabší článek motorky.
Zajímavý je, že ten malý štítek dobře funguje a vcelku mě při mé vyšší postavě chrání před větrem. Na sedle sedím někde uprostřed, pro mých 185 cm ideální pozice, těžko bych za sebe usadil spolujezdce, beru to jako motorku pro jednoho

Šok je pro mě když musím přepnout na rezervu, místo zacukání motorka přestane jet a než nahmatám a otočím kohout, tak úplně zdechne a jsem nucen zastavit a dlouze startovat na polohu PRI. Kohout se za jízdy v rukavicích blbě hledá a ještě húř se ovládá. Už mám tuhle situaci s KLEkánicí dvakrát zasebou a budu radši tankovat dřív, tohle už si při předjíždění auta před zatáčkou nehodlám zopakovat, není to banalita, ale potencionální nebezpečná situace.

Celkově to shrnu takhle - za ty peníze je to super stroj - zábavný - ovladatelný - poslušný a dle různých názorů i spolehlivý.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
raid
raid napsal 05.10.16 v 14:27

to byl tedy rychlý příběh...

Jardas444
Jardas444 napsal 14.03.16 v 10:44 10b.

KLEčko povedená motorka a nenáročná.Navíc vypadá hezky a ta tvoje vypadá hodně zachovale.Za mě 10b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 13.03.16 v 22:50 10b.

Pěknej kousek
To zákoutí je mi nějaký povědomí ...
10b

Více komentářů



TOPlist