renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi California Special custom (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fatman
Vloženo 13.3.2016
Aktualizováno 3.3.2020
Zobrazeno 3 186x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Charismatická italská kráska.Vypadá jako cruiser a jezdí jako roadster...
Nebo ne? No,ale jezdí pěkně: )
Zpětně si uvědomuju, že se to stalo asi před 20ti lety cestou z dovolené ve Španělsku.Tehdy autobus zastavil na obvyklou čurpauzu na čerpačce někde

Více fotografii

Motorka koupena od Vlastík z Vyškova - Jsme v kontaktu.Slíbil předat cenné Guzzi zkušenosti:)...

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Griso 1100: Asi posez a chtěl jsem spíš cruiser a drátová kola a...Vlastně ani nevím...

První dojmy - Ten posed je zvláštní...(Po chopperovi-nohy dopředu). No, líbí se mě to moooc! Jak to asi pojede? Jo on je to výroční model (80let Guzzi)?! Uaúúú!!! To zvíře pode mnou žije!!! Tak to je prda! To chcu!

Motorku bych doporučil pro - Pro mě! Kdo má rád klasiku, něco trochu jinýho, pozornost okolí, cestování... Nebo pro toho, kdo už nechce japonskou kopii, HD už je pro něj taky pomalu masovou záležitostí ( nebo na něj prostě nemá ), nechce řetěz Triumphu... a čekat na pořádnou, plnotučnou českou mašinu už fakt nedává... Budí pozornost všude, kde se ukáže!Nemotorkáři okukují a motorkáři zapřádají hovor!

Doplňky na motorce - Plexi štít, nosiš s opěrkou a 2 ma kufry Hepco Becker(nosič Grave zhotovený dle originálu-celej v chromu).
Vpředu pod motorem hrazda s integrovanýma pozičníma světýlkama-zatím nesvítí, tak se tomu časem mrkneme na zoubek...Pův.majitel měl na tý hrazdě dvě světla, ale nevím, jak mohl klopit(viděl jsem to na fotkách ze srazu)??Zbyla po nich změť drátů...




Svítící-blikající fajfky svíček...













Recenze

Zatím je na recenzi, či nějaké zkušenosti moc brzy! Moooc brzy! Mám ji cca měsíc a to jsem na ni najel asi 50km:(
No tak je zima no...Ale už jsem stihl zjistit, že na podhuštěných kolech to plave(bodejť by ne, když tam bylo v obou kolech pod jednu) a že, když mám venku svíčky, tak je pak dobrý dát i druhou fajku, tam kam patří...Sem se divil, že to nějak nejede:)...
No, další až něco najedu...Zatím dolaďuju popraskaný plexi štít a chybějící kryt vstřikování...Obojí na cestě:)

Duben 2016.
Takže plexi namontovaný nový, zhotovený dle toho původního z polykarbonátu Fy Koplast v Jedovnici(Jedovnicích?Fakt nevím..Prostě:"Jedovnice").Nalepena samolepka Moto Guzzi (raději jsem požádal kamaráda Jožina, kterej se grafikou živý.Nerad bych pak vozil svoje daktylky na průhledné samolepě a pral se s odstávajícíma rožkama.Skvělá práce!).
Kryt vstřikování dorazil z První kozí a tak už je taky tam...
Pustil jsem se sám do seřízení ventilů a po pár triviálních chybách jsem to zvládl...
Najety první kilásky po okolí...Ivančice...
Guzzi na cruiser super brzdí( má duál, brzdy jsou Brembo s pancířkama), drží stopu, nevlní se(originál tlumič řízení-sice jen třecí a asi už nic moc, ale i tak)...
Charakter motoru mě znovu a znovu dostává do rauše a láká k další vyjížďce! Už jsem myslel, že jsem rokama vyčuchlej a toto už nezažiju...Díky Guzzi!
Převodovka je taková...Jak to říct? No, chce to důrazný došlápnutí!Jinak je tam falešnej neutrál, jak u Jawky, ale tak je to o zvyku no...jsem na ní ještě za ucho:)
Jo a je pohodlná!Fakt!Akorát laboruju s řidítkama..Asi bych snesl podložky na zvýšení?Uvidíme...Možná jen nezvyk.
Vše pomalu čistím, neb původní majitel na to asi moc nebyl...(kosmetika-zas.aný třmeny a pod...).
A je nááádherná!Už jsem to říkal?Fakt?No jo no, ale ta černá s půlkou bandy rudé,k tomu ty symetrický laufy na každé straně, drátový pletený kola s kotoučema jak víka od popelnice, zlatý Bremba...No a s kuframa a plégem je to fakt stylovej dostavník! Při poslední projížďce jsem zastavil, abych vyřídil promeškaný hovory a starší pár v autě výrazně zpomalil a s potutelným výrazem ve tváři a jiskrou v oku si mě prohlíželi...Teda mě...JI!Asi taky jezdí, nebo jezdili??Fakt pěknej pocit!A kdo mě bude tvrdit, že motorkáři nejsou exhibouši, tak kecá!Aspoň trocha té hrdosti a radosti z vlastního stroje tam je, o tom žádná...
tak zase příště...









7.4.2016
Tak vyzkoušena jízda ve dvou.Řekl bych, že je ještě stabilnější, než solo...Odpružení mě připadá fakt nádherný!Krásně žehlí naše záplatované silnice..Pasažér si na nepohodlí, asi i díky opěrce, rozhodně nestěžuje.
Akorát mi ta převodovka ještě pořád nějak úplně neříká pane...Sem tam je tam falešnej neutrál:).Holt jsem kopyto a musím si zvyknout!
Ale celkově paráda!Ono asi fakt ta Guzzi nebude pro každýho...
Mě dělá radost a baví mě!Je to svéráz a originál každým coulem!

Řazení už je v normálu! Vyměnil jsem ( teda hodný a šikovný tchán mi udělal nový a osadil )vyšmajdaný futro na řadičce a hned je to jiná:)!

Máme tady konec května 2016 a já jsem se konečně dostal k tomu, abych vyměnil olej v motoru-Liqui Moly 20W-50 s obsahem"molyku" a náplň v převodovce a kardanu-Mogul s přísadou LubriFilm, pro převodovky apod...Placebo efekt funguje:)!Nebo na tom něco fakt je?Každopádně se mi zdá, že je vše tišší a jde tak nějak líp:)...
Pár dní na to jsem krásku(po prodělané jízdě v dešti) poumýval a konečně se dostal v vyčištění ráfků:









14.6.2016 Spokojeně jezdím:)..Jo a vyměnil jsem žárovky v pozičních světlech.Už to konečně svítí:)!!









Je tady polovina července 2016...
Jezdím málo, ale jezdím!
Guzzi mě stále baví!
Zvedl jsem řídítka v představcích o cca 4,5cm a hned je to lepčejšejší:) Musel jsem se na řídítka tak nějak natahovat a bolely mě záda.Teď už je to v poho a dokážu se i v sedle posouvat a měnit polohy, takže ulevím jak zádům, tak prd..sedacím svalům:).
Po propátraném internetu a hledání hodin vhodných k montáži na Guzzinku jsem vše elegantně vyřešil!
Ono evropa má řídítka 22, hemerika 24(nebo 26?) a Guzzi 30!:).
Namontoval jsem zásuvky na napájení navigace a z rozbitýho držáku, který nevydržel teploty loňského léta za výlohou mého rodinného Scénica vyrobil motodržák !









Tato zásuvka pasuje na řídítka Guzzi(30) po vyndání gumových mezikruží!





Září 2016
Jezdím ...Vše v pohodě.Namontovány fajfky(botky), nebo jak se tomu nadává, na svíčky...Blikají podle zápalů červeně!Taková blbost, ale potěší:)
Byl jsem s kámošema v Peci pod Sněžkou...Paráda!

Spotřeba furt kolem 5ti litříků...4,9-5,2...










Tak je tady konec října 2016 a trocha té rekapitulace, jak se říká...
Takže...Falešný neutrály už tam nesázím, naučil jsem se konečně jezdit! Guzzi jednoznačně chutná vyšší tempo!Žádná střelba, přece jenom je to cruiser, ale taková svižnější jízda s trochou vytáčení...Spíš jak na naháči, než na cruiseru:)...
Na cestování pohodlná i ve dvou!Spotřeba kolem 5ti, max.6, když fouká protivítr a trochu tomu ve dvou dávám napít...Krása!Nebýt modelu 1100 Vintage, tak jsem max.spokojenej!Takhle furt čučím do inzerce:)...Zvažuju výměnu kufrů , které určitě nebudou tak praktické, jako originál Hepco Beckery, ale líp by to vypadalo, tada by mě to uklidnilo - možná s tím koukáním po té Vintage!Sakra, proč tu motorku udělali?!:( Musím vyzdvihnout celkovou nižší hmotnost, výborný duální brzdy, celkem pevnej rám, co neškrtá vším možným v každý trochu ostřeji projeté zatáčce (no v kategorii cruiserů věci nevídané), motor, co má koule, no a prostě boží vzhled! A hlavně! Hlavně , když už potkáš na silnici Moto Guzzi, pak si to zaslouží malou oslavu! Sakra, co všichni blbnou s tím H.D.??
Prodána před koncem roku 2016 s tím, že zkusím sehnat Vintage za (aspoň trochu) rozumnou cenu, při nejhorším půjdu do EV Touring...
Někde tam vzadu ještě hlodá červík(nebo čertík:)) s větším objemem, ale Cali 1400 je nedostupná...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fatman
fatman napsal 21.01.21 v 08:25

sekáčmagor - Máš pravdu, ale byla to taková improvizace - zkouška. Už je dávno všechno jinak ...
Uběhlo několik let a já se posunul k vysněné Vintage 90 Anniversario.
Myslíš, že se dostaneme na oslavu 100let v Mandellu?
Užívej svoji Cali (samozřejmě i ostatní motorky) ???!

sekáčmagor
sekáčmagor napsal 20.01.21 v 20:10 10b.

Tou soupravou podložek na zvýšení řidítek jsi ti zabil...

Jenda1319
Jenda1319 napsal 02.08.20 v 10:02 10b.

Luxusní záležitost tahle "Kalífa"... Prostě mě baví motorky, co jsou "jednoduchý" a bez všech těch různejch vejmyslů, co ted každej cpe všude... A kozičky jsou v tomhle úžasný. Výborně sepsáno, přeji hodně dalších fajn kilometrů...

fatman
fatman napsal 01.12.19 v 09:22

Pozdě, ale přece
Lanka a bovdeny vyšly v pohodě!
Vibrace a nic horšího jsem nesledoval.
Jo a už zase koketuju s myšlenkou pořízení další Guzzi .

Špageťák
Špageťák napsal 26.07.17 v 15:38

fatman -Čau.,Promiň, nevšiml jsem si tvé odpovědi. Podložky a delší šrouby mě už taky napadly. Nepociťoval jsi kvůli tomu větší vibrace nebo něco podobného? A co lanka a bovdeny, nebyly moc krátké? 4,5 cm je dost.

Více komentářů



TOPlist