renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bad
Vloženo 12.3.2016
Aktualizováno 26.7.2017
Zobrazeno 1 336x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mašina, po které jsem pokukoval již dlouhou dobu hlavně kvůli zvuku motoru a celkovému kompromisu mezi sporovní a cestovní mašinou.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer S2: důvod neuveden
Yamaha FZ8 N/S: důvod neuveden

První dojmy - Tenhle první dojem píšu po prvních 50km v sedle. Jede to jak postřelená svině, v porovnání s 50 koňma mé ER-5 je to fakt raketa. Musim si zvyknout na váhu a úplně jinou spojku. Taky na ty duální brzdy.

Motorku bych doporučil pro - středně pokročilí + cestovatelé se sportovními ambicemi

Doplňky na motorce - Laděnej výfuk Lazer
CNC páčky a gripy
Leštěné ráfky a část rámu
Černé plexi
Držák telefonu / navigace




Držák telefonu / navigace v2



Recenze

Log entry # 4
26.7.2017 - 55400 mil

Letos jsem s VFR absolvoval několik kurzů v motoškolách včetně okruhových akcí pod záštitou motoškol v Písku a Vysokém Mýtě. Tyhle okruhy mají proti Mostu nebo Brnu jednu obrovskou výhodu - jsou to krátké a technické okruhy primárně určené pro motokáry, takže na nich mašinu netočíte do bezvědomí, ale trénujete hlavně techniku průjezdu zatáčkou. VFR, které brzy oslaví kulatou dvacítku funguje bez ztráty květinky. Mnohými proklínané duální brzdy mají na jízdní vlastnosti v zatáčce pod brzdami (trail braking) naprosto neutrální vliv, takže do zatáčky neletíte širocí. Dost se projeví celková váha stroje, která vás nutí víc pracovat tělem a dá zabrat vaší fyzičce. Po 20minutách jste jak vykoupaní :D Obrovským potěšením pro mě je ale zjištění, že přes tu váhu je to skutečně stroj se sportovním charakterem. Všechno funguje tak jako na supersportu, akorát tak nějak pomalejc a je potřeba s tou váhou počítat.

Dalším příjemným zjištěním je spolehlivost stroje. Ani po dvou dnech na okruhu neubyla v motoru kapka oleje, chladící kapalina se drží mezi ryskama, brzdy nevadnou a mašina by jela ještě rychlejc, pokud bych to zvládl i já.

Tlumiče po repasu a seřízení na mé potřeby fungujou. V plánu je výměna řetězovky, ale zatím ještě pár tisíc dá...
Konec hlášení

Log entry # 3
29.6.2016 - 45000 mil

Spokojenost a nadšení pokračuje. Spotřeba se drží mezi 5,5l při velmi klidné jízdě a 6L při rychlejším svezení.
Jsem mile překvapenej jízdními vlastnostmi...ačkoliv je mašina těžší než třeba CBR, pocitově je v zatáčkách agilní a nejslabším prvkem stále zůstávám já jako řidič. Podvozek dokáže poměrně slušně pobrat i rozkmitání řidítek po nájezdu na "hada" v náklonu.
Brzdy jsou dobré i když chod páčky je trochu delší než se skutečně zakousnou. Za deště jim chybí takový ten razantnější počáteční nástup, ale není to nic co by mě výrazněji vadilo.

Co se spolehlivosti týká, po 6000km jsem jen vyměnil olej a krom běžné údržby provedené po koupi motorky nebylo třeba dělat nic nadstandardního. Řetěz jen čistim a mažu, nebylo třeba ho ještě ani dopínat. Úbytek oleje mezi výměnami byl od horní rysky zhruba doprostřed mezi rysky. Dolil jsem taky decku chladící kapaliny do expanzky. Teplota se drží pevně v limtech a během jízdy jsem se dostal k hranici sepnutí větráků jen jednou při pomalé jízdě na dvojku v 30°C.

Vyrobil jsem držák na telefon, používám ho k navigaci a logování jízd. Žere to ale dost baterku telefonu, takže jsem doplnil přístrojovku o USB konektor, ze kterého krmím za jízdy telefon a také o měřák dobíjení baterie motorky.

Log entry # 2
20.4.2016 - 41700 mil

Mam najeto necelejch 1000mil a mam tu mašinu čím dál víc rád.
Udělal sem už většinu servisu, kterej byl potřeba, vyměnil spojku, kapalinu ve spojce, chladící kapalinu a dal novou sadu pneumatik, kterou aktuálně zajíždím - viz deník motorky.
Spotřeba se zatím pohybuje mezi 5,8 a 5,9L
Během měsíce jsou v plánu ještě brzdový desky, kapalina do brzdovýho okruhu a kontrola ventilů.

Log entry # 1
Mam ji pár dní a stihnul sem to přepsat a udělat první základní servis.
Vyměnil sem olej (Motul 5100 10W40) a filtr (HF303)
Vyměnil a doplnil šroubky do kapotáže.
Namontoval madla místo bobku na zadním sedle a nechal do nich vytočit rozpěrný válečky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sju
Sju napsal 02.08.17 v 20:27 10b.

zeldaforever
zeldaforever napsal 30.11.16 v 01:51 10b.

Hoj chlape, tak koukám, že přeci jen si sem karkulku vložil . Jsem rád, že ti dobře slouží. Tak na ni buď hodnej a ona na Tebe bude taky. Přeju hodně štastných km, mě sloužila výborně

Bombista
Bombista napsal 04.08.16 v 10:56 10b.

Červenej ďábel díky za projížďku a ať Vám to jezdí

RickVFR
RickVFR napsal 27.06.16 v 22:21 10b.

Pekné VFRko si si porídil, aj ja som mal také! Je to divočina na dvoch kolách! Tak nech robí samú radosť na cestách a hlavne opatrne...

wsbk
wsbk napsal 27.04.16 v 09:48 10b.

Více komentářů



TOPlist