PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník findejs1310
Vloženo 12.3.2016
Aktualizováno 28.6.2020
Zobrazeno 8 127x
HODNOCENÍ PROFILU OD 84 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


ETV Caponord je už pravda trošku starší,ale stále myslím krásná a taky bohužel zatracovaná motorka, která díky tomu že není až tak moc rozšířená budí zájem kolemjdoucích.Není okoukaná jako spousta jiných , sice taky krásných leč přemnožených značek.

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromá osoba - Férovej a upřímnej chlap.
Myslím, že jakmile se začaly hromadit známé choroby těchto krásných ,ale bohužel nedotažených korábů silnic, dal od ní ruce pryč.A přitom stačí tak málo...
nakonec úplně úpřimnej nebyl ale mě to nevadí...rád se v tom hrabu :-)

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia ETV 1000 Caponord: Aaaale koupil :-)

První dojmy - První dojmy po přechodu z menšího sourozence Pegáska ? Větší ,silnější , těžší ...takže velký respekt. Jak už tu několikrát zaznělo , na místě je to takové těžké neohrabané slůně,ale jak se to rozjede stane se z něho celkem poslušná lokomotiva a ovládá se opravdu lehce. Nevím co znamená když někdo napíše že mu motorka hned padla do ruky ,ale mně padla spíš do oka ...už je to dávno a ještě pořád mě to nepustilo.Tak nějak jsme si na sebe zvykli.

Motorku bych doporučil pro - Myslím si že motorka je vhodná pro každého kdo rád cestuje ,má něco najeto a kdo se nebojí práce protože s touhle Italkou to není vždy jednoduché. :-) Když jí dáte to co potřebuje bude hodná a nebude stávkovat. No a taky je vhodná pro mě...doufám Můj batůžek si myslí že motorka je vhodná i pro něj :-) viz foto

Doplňky na motorce - Nainstalovány padáky RDmoto,Origo kufry v barvě ,top case Givi E52,vyhřívané gripy,
Přídavná LED světla na padáku,voltmetr ...kdyby zase začal stávkovat regl,
Usb zásuvka a držák navigace(founu)
Reflexní pásky na kolech
Samolepka která by mohla popudit příznivce jiných značek ale je třeba ji brát s nadsázkou ..a teď anonymové hurá do mě
Přední blatník šel do laku



Recenze

Vybral jsem si tehle koráb protože se mi líbí italský design a protože nehodlám jít s davem japonců a němců i když vím že jsou to kvalitní stroje.A mnohdy spolehlivější než tyhle italské krásky...i když po přečtení některých jiných fór je jasné že žádná značka nevyrábí perpetum mobile.Motorku si člověk kupuje srdcem a není to žádnej spotřebák.Na Pegásku jsem za dvě sezóny nalítal 10 000km bez jediného problému tak proč vlastně měnit značku ze?

Najeto mám jen pár stovek kilometrů jelikož je ještě většinou celkem chladno až zimno.
A hlavně bylo třeba odstranit ty známé choroby které dostihnou nakonec všechny Capouchy.Kdo ji má nebo měl tak ví co bude následovat.Takže pěkně po pořadě... repase centrálního tlumiče u kterého nefungovala regulace tuhosti.Následovalo přetěsnění spojkového prasátka ,odstranění problematických konektorů mezi altikem a reglem a výměna reglu za elesys.Problematické rychlospojky vyměněny za nové , bohužel zatím též plastové.
Ale kovové od Dexu jsou na cestě.
Origo kufry dostaly novej lak.

Pak už se taky trošku jezdilo a tak pár zkušeností by se našlo.
Jízda je opravdu příjemná ,posez velmi pohodlný, ochrana řidiče před nepřízní počasí dost dobrá.Mám 176cm.Motorka se ovládá velmi dobře.Motor je dostatěčně silnej a pružnej.20.. km/h je tam raz dva.Od 3000 ot nema problema Rám je o poznání pevnější než na Pegásku a ještě navíc krásně zpracovanej...sváry jedna báseň.Brzdy nejsou nijak jedovaté a myslím že odpovídají typu motorky na které jsou namontovány.
Můj batůžek je spokojenej...když se mu nechce dolů tak asi pohoda.
Motorka se určitě nejlépe cítí na silnici a čeká jakou nálož kilometrů pro ni připravíte.
Do terénu to podle mě moc nebude.Je přece jenom těžká a robustní.Tak nějaká ta polňačka k rybníku a dost.I když kdo to umí troufne si nejspíš i do terénu.A taky záleží jaké bačkory jí obujete.
Úložný prostor je tak maximálně na minilékárničku a svíčku
Pokud ale vlastníte kufry tak se nabalíte bez problému i na delší cestu...Právě proto jsem si tuhle motorku vybral.
Spotřebu zatím neřeším..info přidám po změně palivové mapy a najetí dostatečného množství kilometrů.
Všem přeji klidnou pohodovou sezonu bez nehod , poruch a pokut.
Dnes po čtyřech a půl letech prodáno.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MOTOtrips
MOTOtrips napsal 25.01.19 v 09:30 10b.

Když jsem vybíral cestovní enduro, měl jsem v hledáčku Varana nebo Caponorda. Nakonec to vyhrál Japonec, ale před pár lety jsem měl na týden k dispozici Capouše a jak ten jede, to je radost . Ať slouží, 10b.

TomyNav
TomyNav napsal 07.04.18 v 13:57 10b.

Díky za koment Však ta Tvoje je taky krasavice! Vypadá jako nová A hezky popsáno. Myslím, že je v dobrých rukou. Podle fotek to vypadá že není velká ale OBROVSKÁ!!! Ať to jezdí

soptik.sv
soptik.sv napsal 19.03.18 v 19:10 10b.

Moc pěkná motorka

MiňoS
MiňoS napsal 03.09.17 v 21:46 10b.

Krásná, nedivím se, že se Ti z ní nechce slézt.

MiňoS
MiňoS napsal 03.09.17 v 21:42

Krásná, nedivím se, že se Ti z ní nechce slézt.

Více komentářů



TOPlist