Harley Davidson XL 883 (2004)

Vlastník Varaník
Vloženo 10.3.2016
Aktualizováno 21.3.2019

Jawa mně nasrala přístupem k výstavě a tak jsem si za ty prachy našetřený na novou 350 koupil puzzle pro dospělé.

Motorka koupena od Altmanmoto

První dojmy - Motorky není dorasovaná a ani podřená. S motorem to je už horší... Nějak to půjde:-) Motorka je koupená tady na Šalamounce a v originál stavu a to jsem chtěl. Žádnej stres s homologacema... Je celkem těžká a tlumiče musim dát na tvrdo. Jinak jde celkem snadno tlumení do kolen.

Motorku bych doporučil pro - Pro sólo jezdce co rádi poslouchaj to bublání.

Doplňky na motorce - Má to plexy , držáky brašen. Ani jedno na motorku nebudu dávat - snad jen kdyby náhodou někdy nějaká cesta tak to plexy nasadím. Je tam na čtyrek fofršroubech.
Časem dokoupím nějakou tu boční brašnu ty na jednu stranu protože nemáte kam dát ani povinnou výbavu (lékárničku a pojistku).

Vždycky jsem si řikal na šopra mám ještě dost času (myslel jsem do důchodu) , ale asi jsem už dozrál a ten čas je tady. Teda jako motocyklovej - do důchodu mám ještě asi 30 let odvádět daně...
A taky jsem koukal po motorce na kterou by mohla sednout i manželka když to na ní příjde. Na enduro už nebyla chuť a navíc by z něj moje nejdražší nedosáhla na zem tak proto tenhle nízkej styl.

HD mně ani nikdy nenapadlo - řikal jsem že mi to nesmí do garáže jelikož to dělá z normálních kluků co si ho pořídili po japoncích nafrněný ... kluky. Pak jsem se ale svezl na jednom sportsrovi a to jsem neměl dělat. Do toho motoru, vibrací atak celkem jsem se do něj zblbnul - no a teď ho mám v garáži. Sice je pochroumanej ,ale je tam.
Odříkaného chleba největší krajíc. Já vim.

Tak zkušenosti mám jenom z vykládání a z nošení motoru na ponk a musim říct že to neni žádná lehká váha.
Při počáteční obhlídce jsem zjistil že se motor zadřel kvůli očesanýmu náhonu olejovýho čerpadla a zároveň vniknutí zbytků zubů do čerpadla který je tudíž zřejmě kaput...
Motor půjde k motoráři na opravu.

7.2016 - tak motorka je opravená a hotová. A převrtaná na 1200ccm.
Teď už ji jen zlegalizovat...

21.7.2016 - dneska STK a byl jsem pochválen že i Hárlej může projít bez jakýchkoliv problémů...

27.7.2016 - Tak co jsem zatim za těch 300 Km pochytil: Haryk mně školí jak malýho kluka co sotva začal jezdit na MZtě. Pravá noha celkem trpí - spálil jsem si nohu při nasedání v blbým úhlu ( jasně že v kraťasích) o výfuk, takže mám puchejř o velikosti mexickýho dolaru a bolí to jak svině a to mi ještě ani neslezlo to jójo co mi udělal tejden předtim pod kolenem stupačkou spolujezdce. Takže vim že machrování na HD v kraťasích už ne. Taky mi na dálnici když valim do a z rachoty a chci si ulevit nohám vadí ten dekl filtru. Je moc vystrčenej do boku , ale to je o zvyku.
Taky jsem si chtěl koupit novou helmu a řikal jsem si že půjdu asi do otevřený s dlouhým plexsklem (to abych byl kuwa stylovej, že jo) ,ale zjišťuju že na tom fouká jako blázen a ve 130 už se na tom nedá skoro sedět. Takže asi zase bude integrála...
Nikam nemáte co dát - nulový odkládací prostor, takže jezdim s baťohem kde mám vše potřebné , nutné a spoustu zbytečnejch hovadin.Třeba toaletní vlhčený ubrousky kdyby to na mně někde v pustině na dálnici přišlo - že?
Tahle strojovna neni vůbec praktická. Ale jakmile tam kopnete jedničku (doprovázené zvukem dopadnutí M30 matky do plechového kýble) a pustíte spojku tak je vám to úúúplě ukradený! Jo!

Jsem velice mile překvapenej z toho řemenu. To je paráda - tichej a motorka zrychluje nebo spíš zabírá tak nějak jinak... Taky se mi moc líbí to atomatický vypínání blinkrů. Zezačátku jsem z toho byl nějakej rozpačitej ,ale teď už je to v pohodě. Jo a přiložil jsem fotečku toho očesanýho kola z motoru z práce (defektoskopie).

Přemístil jsem zrcátka pod řidítka , že prej v tom je líp vidět avvono fakt jo.

Abych jenom nechválil tak po 1000 Km mám pár věcí co mi na Sportrtru vaděj.
Tak jako nejdůležitější co mi vadí je ta zatraceně malá nádrž! Každých 165 Km k pumpě mi pije celkem krev. Je fakt že mít plnou bandu za tři kila je milý ale ten nízkej nájezd mně štve. Choperácká nádrž je větší ale pak to už nedělá ze sportstra sportstra. Kdyby se dělaly nějaký višší nádrže tohodle tvaru ... Nenašel jsem - teda vlastně jo ,ale o stejnym objemu. Prostě jí fiknout vodorovně a navstavit tak o 3palce.-)
Další co je na prd je to že motorka nemá hlídání zařazený jedničky na stojánku. Prostě když máte zaparkováno v kopci před garáží s kvaltem aby vám to neujelo a zapomenete na to tak si dejte bacha aby jste si nechtěli nahodit motor a zahřát ho jinak vám vaše milé hádé ochotně proskočí vratama nebo "jen" žuchne na levej bůček. - v tomhle musim konstatovat: "Zlatí japonci "

24.2.2017 Tak přes zimu mi na motorce přibilo pár drobností. Něco je v deníkách něco ne. Tak předně to jsou V&H výfuky , maska , boční brašna , místo stupačky držák U zámku , prodloužení blinkrů a krteček. Toho mi dala moje 3letá dcerka aby mně hlídal na cestách. Maska ač na to nevypadá tak celkem funguje (mohl jsem jí vyzkoušet ve 150 na dálnici a to předtím fakt nešlo).A ještě jsem přesunul spínačku na levou stranu pod nádrž. Chtěl jsem tam nacpat i cívku ale tenhle model jí nemá šroubovanou prostředkem ale na koncích a to by vypadalo hnusně - tak jsem jí nechal kde je. Ale ta spínačka je plus. Hned vedle táhla na sitič takže šlovek když to startuje nevošahává celou motorku jako úchylos. Vychytal jsem dost mušek co mi trochu vadily. Hlavně že tekl olej z primáru okolo šponováku. Zůstalo ale pár věcí co dořešit ještě musím. Tak předně mi záhadně okolo patice ráfku utíká přední kolo. Nevim jak to vyřešit jinak než novou gumou nebo to co 3 dny nafouknout. Uvidíme... Další je furt to rosení oleje pod deklem zadního válce. Je tam druhý těsnění a furt to ne a ne utěsnit tak jak by se mi líbilo...
Taky mi vadí blbej přístup do tý brašny ,ale tu mi dělal švec od rybníka tak věřím že to nebude problém předělat když se sním domluvím.
Co by se mi ještě líbilo by bylo nějaký jiný sání s filtrem a odvét to celý seřídit do DK moto na brzdu.

warry
warry napsal 25.12.19 v 11:23 10b.

muzes mi prosim napsat SZ na kolik u nas vyjde ten kit 1200 (bez prace) ? dikec

zain1 napsal 15.01.17 v 19:18

pěkný stroj!!!

R-2
R-2 napsal 27.09.16 v 16:57 10b.

ta spálenina je fakt pěkná