Suzuki GSX 650 F (2008)

Vloženo 8.3.2016
Aktualizováno 29.12.2017

Pátek 13.tého - ukončení sezóny a motorky

Vloženo: 08.12.2017, Uskutečněno: 08.12.2017, Stav tachometru: 62000 km, Zhlédnuto: 36x

Po dlouhé době zápis do deníku, rovnou i poslední, k mému banďourovi v černém kabátku.

Během roku pravidelná údržba - pneumatiky, olej s filtrem atd. 500 km před nehodou komplet řetězová sada D.I.D. s pozlaceným řetězem.

Bandit jezdil jak měl, nikdy mě nikde nenechal, sloužil dobře jak na delší trasy, tak na srazy ve městě. Bez kufrů celkem mrštná motorka ( až na suchou váhu ), s kufry a tankbagem takový malý autobus na cestování a hltání kilometrů.

Poznal jsem s ním místa za hranicemi, ale i krásy naší republiky :)

Pátek 13.tého

V jeden krásný, slunečný říjnový den, den po té, co jsem si vyzvedl motorku ze servisu, kde mi nahodili novou řetězovou sadu, jsem si řekl, že je počasí jako na jaře a vyjel na menší kolečko kolem Dalešic. Nová řetězová sada, nová přední pneumatika, která krásně držela, sluníčko, bylo fajn.
Za Náměští nad Oslavou mě ovšem dostihlo moje pohrání o pověře vztahující se k pátku 13. v podobě bažanta, který si mě vyhlídl, nebo vytipoval ? Užívám si kvalitní asfalt, doleva doprava, doleva a bum :) V zatáčce, přehledné, táhlé, s krásným povrchem, v náklonu...přichází na scénu bažant. A já instinktivně ( rozuměj špatně ), v náklonu hňápnu po brzdě ( špatná reakce ), ovšem fyzikální zákony neojebeš a dal jsem si scuka s bažantem ( ten to nerozdýchal ), i s asfaltem. Pak jsme putovali dál přes škarpu do zoraného pole a tam jsme si ustlali.
Já se projel rychlou, motorka se projela zpět do Brna dodávkou. Bažantovi už bylo zbytečné poskytovat 1.pomoc. Alespoň jsem ho trefil a byla to srážka se zvěří, tudíž bez pokuty pro mě. Já si poležel pár dní v nemocnici Třebíč, měl jsem štěstí, že nebyly svodidla, tudíž jen pohmožděniny, odřeniny, zlomený prst a zápěstí.
Bandit dopadl hůře, ohnutá šavle, ulítl světlomet, pak samozřejmě plasty a věci kolem :) Momentálně je na prodej, motorka je to výborná, ovšem mě uplně nesedla, o nástupci si zatím dělám jasno, ale bude to motorka typu v-strom :)

Clint. (76) napsal 08.12.2017 v 23:55

Dost blbej konec sezony tedy, nic mene to dobre dopadlo, co se tyce tebe. Preji mnoho stesti a zdravi do dalsich kilometru na nove masince

milan1963 (271) napsal 08.12.2017 v 16:48

Nepříjemné, taky jsem letos havaroval, v květnu. Motorku mám opravenou a přeju ti , abys na jaře vyjel na nové.

hOOrNeT (1) napsal 08.12.2017 v 16:31

to se špatně čte. Hodně z nás už pád na cestě zažilo a tak víme, jak je to nepříjemný. Bereš to sportovně, to se mi líbí. Sám jsem nebyl jinej Ať ti zdravíčko slouží a šťastnější průjezdy zatáčkami na příští sezónu přeju

petrzon (30) napsal 08.12.2017 v 15:54

No, tak já jsem ukončil sezónu podobně a bylo 6.10.

elvis78 (133) napsal 08.12.2017 v 14:58

Smutný konec.Takovej je život ale že to bylo třináctýho, na to bych se vys...

• Ztráta kytičky na okruhu, servis, zimní spánek

Moje 1.sezóna v sedle opravdové motorky. Moc mi to dalo a vím jistě, že u tohoto koníčku chci zůstat :) S motorkou jsem si zažil své, seznamování, nový ohoz do pořádných hader, kurz bezpečné jízdy, svoji 1. motodovol

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 22.12.2016
    Uskutečněno: 22.12.2016
  • Motodovolená Dolomity, Kurz bezpečné jízdy, Scooter Ca

Konalo se 22 denní volno díky celozávodní dovolené, tak se toho muselo řádně využít, jak jinak než na motorce. Dolomity S kamarádem jsme vyrazili na týdenní motodovolenou do Dolomit. Cestopis je na tomto odkazu :

Typ: Dovolená
    Vloženo: 09.08.2016
    Uskutečněno: 09.08.2016
  • Montáž 12V+USB zásuvky, nová přední pneumatika

Za dva týdny vyrážím s kamarádem do Itálie na 7 dní přes Švýcarsko, v plánu spousta míst a průsmyků. Bylo potřeba dodělat 12V zásuvku s USB kvůli dobíjení telefonu s navigací. Objednáno z ALiExpress v přepočtu za 150