Džawa začala klepat trošku a taky jsem chtěl konečně udělat nějaký doplňky, co jsem měl nakoupený, tak jsem během minulýho týdne postupně udělal následující:
- Vyměněn primární řetěz
- Opraveno klepání - z rok starých výfukových vložek se rozpadl klingerit, takže klepala vložka o plášť výfuku... Zatím jsem tam dal "klingerit" ze starých vložek
- Nová horní manžeta řetězu, protože stará byla rozšmelcovaná uplně
- Nový sekundární řetěz Tsubaki, protože Favorit byl po pár tisících km vytahanej jako kšandy a taky pár kolegů jawařů hlásilo, že se jim Favorit za jízdy přetrhnul... Tsubaki vypadá mnohem masivněji oproti tomu Favoritu
- Konečně jsem vyměnil zrcátka... K hranatýmu světlu mají být hranatý a já jsem měl kulatý, tak jsem konečně koupil hranatý a vyměnil.
- Vyměněný olej v převodovce (Motul 4T 10w40)
- Nový vypouštěcí šroub oleje z aliexpressu s magnetem
- "Hrazda" na řidítka, abych měl kam dát digi tacho a novej držák na telefon
- Nainstalovaný digi tacho Sigma MC10 a nový držák na telefon
- Nový gumový pásek přes baterku - původní byl rozežraný od toho, co teklo ze staré yuasy... Jelikož tam teď mám Motobatt AGM baterku, tak už z toho nic nepoteče, tak jsem dal novej pásek
- Nový dorazy hlavního stojanu a přidal jsem jednu pružinu (byla tam jen jedna už od koupě, tak jsem dal obě)
- Když jsem měnil ten primární řetěz, zapiloval jsem i záseky ve spojkovým koši... Znatelně se zlepšilo přeřazování kvaltů
To je tak asi všechno zatím Ještě mám nachystaný brzdový desky nový.
Stav km neznámý, protože ani ten "novej" tacháč nakonec nefunguje... Proto ten digi nakonec...
Vlastník | Deyva | |
---|---|---|
Vloženo | 2.3.2016 | |
Aktualizováno | 4.6.2019 | |
Zobrazeno | 1 612x |
Ahoj kolego, narazil jsem na tvůj deník a jen jsem Ti chtěl říct - pozor na olej, Motul 10W40 je olej motorový a ten do převodovky 2T motoru nepatří - patří tam převodový olej.
Při Jawáckém výkonu a dimenzování převodovky se to asi umaže, pokud šlape spojka, ale neměl by tam motorák vůbec přijít.
Pokud máš původní dobíjení (regulátor PAL), tak pozor ať je vše v dobrém stavu - AGM baterie je přeci jen více citlivá na přesnost regulace, než klasická otevřená.
Hodně zdaru a mnoho šťastných kilometrů.