Vlastník | majanko | |
---|---|---|
Vloženo | 29.2.2016 | |
Aktualizováno | 30.12.2020 | |
Zobrazeno | 4 209x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
Vlastník | majanko | |
---|---|---|
Vloženo | 29.2.2016 | |
Aktualizováno | 30.12.2020 | |
Zobrazeno | 4 209x |
Par uprav pro r.2021: nove padaci ramy horni, dolni, jiny kryt pod motor, ochr. krytka na nadrzku brzd. kapaliny, ochr. mrizka na hl.svetla, drzaky na lahve, esteticke doplnky jako polepy, dostriknuty spodek predni blatnik, stribrna zadni vidlice, nove delsi a tvrdsi progresivni pruziny vepredu a vzadu, zvyseni podvozku o cca 2,5cm, jine sportovni a nastavitelne packy spojky a brzdy
39000km. Objevil se pri cca 35000km problem se startem. Nenaskocila napoprve, trapeni pri startu ...vydesene jsem cetl strasidelne popisy zde na foru jako vymena prepinace a pod katastrofy...Vystrikal jsem pravy prepinac na riditkach, procvakal a zazrak vse funguje jak ma. Takze udrzujte a striiikejte
27 000km, z toho 4500km v RO ve dvojici po všech druzích povrchu, z toho domů 750 km na šupu, pouze tankování a čúraní. Při dodržování rychl.limitů na silnici dojezd na nádrž 465km a netlačil jsem. Absolutní spokojenost, co vlastně vadí ? :) nostalgie za Varanem, ten dal 92 000 za 6 let. U Varana 1x vypálená obrys. žárovka :), už se sypal :) To se pak těžko něco porovnává, Africa dostáv malinko víc do těla, zatím vůbec nic. Jenom baterku člověk musí ohlídat, za 2 týdny v chl. počasí je hyn. To u Varana vydržela 4 týdny...
Po 20 tisících všechno o.k. Nerezne, ani nekoroduje :), neškytá, startuje, faleš. neutrály mezi 5-6 je potřeba silněji kopnout. Spotřeba sólo 4,2-4,4l, dvojice 4,4-4,6l. Terén a dálnice kolik chceš. Na dlouhé přesuny doplněny sklopné stupačky na padací rám /všem doporučuji/, prodloužení zrcátek, vyhř. rukojetí Oxford /bez problémů/, 2x zásuvka, hrazda na navigaci, tripmastr, příd. světla za 23Eur z China /bez problému/ zapojeny tak, aby vždy ze všech 4 světel aspoň jedno svítilo, mazání řetězu Scottoiler. Podvozek na moji váhu měkký, vše přitvrzeno nadoraz /budu řešit tvrdší pružiny/. Bez závad.
devět bodíků za absenci vlastních fotek
Jo v tý trikoloře je fakt, parádní. Kámoš jí má a naživo je ještě parádnější. Tak at si jí v podě užiješ
mám ji taky super moto
Zvedla riditka o 28mm.Neuveritelne jak je to poznat na posezu a ve stupackach. Rozsireni zrcatek o 2cm.Neni co vytknout.Oproti serii podstatne zlepseni. Zadni kufr Givi trk56. Podle mne lepsi nez maly origo Honda.
jooooooooo Luxisní moto
kvalitní japonec !!
Dobrá volba
Ať dobře slouží.Ideální univerzální motorka.
krása...gratuluju
nejlepší moto Legenda
Gratuluji, mašina jak má být.
Krásný moto taky musím jednou mít
Krásnej stroj. Byl jsem na ní moc zvědavý tak jsme vyrazili na přelidněný motosalon do Brna. Nevím jestli je to tou štíhlou stavbou, ale připadala mi strašně malá. Přitom papírově je větší než Varadero na kterém jezdím. Mám 192 cm a jezdíme ve dvou. Mohl bys víc popsat srovnání s Varaderem? Varana už asi nemáš? Bylo by super pár fotek obou motorek se stejným jezdcem.
Tak ať dělá jen radost!
Gratulace
Také chci a zavidím
Super nej mašina..
Když vývojový tým vytvářel charakter AT II, musel na ně přes mraky "osobně" dohlížet Soichiro Honda Nic nebylo ponecháno náhodě což se bez pochyb projeví na spokojeností zákazníků i v prodejních číslech. Do tohoto stroje vtělili myšlenku zakladatele v nejzákladnější podobě: "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred." A to se ani přii dnešní technologické vyspělosti nepovede každému a u každého stroje.
Opravdu moc pěkná motorka
Pěkně se to rozrůstá... Já se toho srpna snad nedočkám...
Gratuluji a hodně prdelních zážitků...
Taky bych chtěl jednu
Tohle je hezčí než varan
Varan se mi kdysi líbil, dnes ho sedlá kde kdo a nelíbí se mi kola na něm. Vypadaj humpolácky.
Afrika na drátech je super
No nekecej?!
Varadero šlo do světa...
Gratuluji
Ta se japončíkúm povedla
jéé aká krásavica