renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CR 125 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník R-e-z-i-d-e-n-t
Vloženo 23.2.2016
Aktualizováno 27.2.2016
Zobrazeno 1 557x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První má ostrá motocrosová motorka, která mně velice mile překvapila.

Více fotografii

Motorka koupena od farář z Nitry

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CR 125: (r.1997+ -deltabox)
Yamaha YZ 125: Honda se mi víc líbila
KTM 125 SX: Cenová nedostupnost

První dojmy - Koupena v horším stavu, motorově se zdála v pořádku. Můj první cross zážitek- jede jak pila. Lehká ovladatelnost, hravost.

Motorku bych doporučil pro - Pro milovníky a fandy motokrosu.

Doplňky na motorce - Nově šité sedlo, nová zlatá řetězovka, zadní blatník, přestříkání plastů+ polepy. Přední krytka kotoučovky. Povrchová úprava spojovacích součástí a kostry.

Recenze

Po předchozí špatné zkušenosti s Hondou SLR 650 , která se mi kvůli těžké váze,jízdním vlastnostem z vibrací nelíbila,jsem se vrhl do terénu s obsahem 125ccm.
Tady to začalo. Úplně jiná dImenze. CR-ko zespodu nejelo,ale při vyšších točkách to táhlo více než nějaké 4-taktní enduro s obsahem 600ccm.
Prostě uhučená 2-taktní 125-ka (onanie ducha) , s kterou jsem pojel i Hondu CR 250 R.
Ani ne po 10mth jsem byl nucen udělat kompletní GO motoru, jelikož mi začela na třičtvrtě plynu tarokovat. Zapékl se pístní kroužek. Po GO motoru jsem na ní najel 1,5 mth a pak se jí zbavil, kvůli finanční situaci, abych si mohl dovolit svou vysněnou Yamahu FZ6 600 Fazer (2006).
Určitě se ještě ke krosu vrátím,ale už jedině do 250ccm, jelikož 125cm je třeba daleko víc točit a životnost motoru je poloviční.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zuzca.
Zuzca. napsal 20.11.16 v 20:41 10b.

Více komentářů



TOPlist