Prostě Fazer plus GT výbava.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: ze všech srovnávaných nejjednodušší ovladatelnost jako hračka, i když je to težká mrcha. Motor však nejlínější. Vedle Yamahy na pohled lacinější komponenty. A nechápu, proč ji furt nedali obě svítící oči zároveň.
Triumph Tiger 1050: V ojetinách tehdy malý výběr a nejdražší. Z dostupných žádná s ABS, což byla podmínka. Ale svezl jsem a ... vůbec mi nesedla.
První dojmy - Jede to, brzdí to Oproti FZS v mnoha (ale ne všech) ohledech lepší Logický nástupce FZS
Motorku bych doporučil pro - Pro lehké cestovatele
Doplňky na motorce - Přepolstrování sedla více do roviny, aby se po něm neklouzalo.
Recenze
Ve fóru je toho napsáno tolik, že bych jen opakoval.
Charakterem to není cesťák na dlouhé štreky a s odstupem času toto hodnotím spíše jako slabší stránku. Starší FZS1000 byl mnohem pohodlnější. Posed na FZ1 je spíše do zatáček, tam exceluje podvozek a brzdy, když je potřeba. Po nějakých 400 km je už ale otravné klouzání po sedle na nádrž a řídítka, níže, než bych si představoval. GT kapoty a plexi nad očekávání dobře schovává před větrem, hlavně oceňuji, že výrazně odkloňuje mimo prsty na rukou.
Samozřejmě dvojice světlometů nejen dobře vypadá, ale i dobře svítí.
Vadila mi zadní 190 pneu-na běžné používání zbytečně široká (a o něco dražší než klasická 180), do zatáček se musí více nutit.
ta barvička je parádní! Moc pěkný
Yamaha
Vyšší level draku.Ne abys tohoto krasavca někde vyválel.