renocar_unor

Yamaha XVS 1300A Midnight Star (2007)

Vlastník r.am-
Vloženo 14.2.2016
Aktualizováno 11.7.2017

Po zkušenostech s menšími stroji jsem se dostal k vysněnému litříku.

Honda VTX 1300: Model C je pouze ve špatně dostupné US verzi.

První dojmy - Při prvním svezení jsem byl trochu překvapený váhou stroje, která je přes 300kg. Při jízdě to není vůbec znát nicméně manipulace na místě nebo otáčení na menším prostoru je trochu neohrabané. Na druhou stranu mě hned ze startu příjemně překvapily brzdy.

Doplňky na motorce - Čelní plexi, brašny, cestovní hrazda na bagáž, klakson

Midnight Star mě zaujal na první pohled svým nadčasovým designem, který je navíc v této třídě jedinečný.

Zatím jsem měl možnost najet přes Vánoce jen pár desítek kilometrů kolem komína, takže na nějaké širší hodnocení je zatím brzo. Na těch pár kilometrech mi motorka poměrně sedla do ruky. V zatáčkách sedí dobře a nemá problém ani s náklonem při vyšších rychlostech. Jak již jsem zmínil v úvodu, XVS mě příjemně překvapilo účinkem brzd, který je oproti M800 úplně někde jinde. Obrovským plusem je možnost ovládání budíků přímo na řidítkách pouze jednou rukou.

12.8.2016
Máme za sebou letní dovolenou v Rakousku a Německu. Samozřejmě jsem nemohl vynechat výjezd na Grossglockner, kde se ukázaly jízdní limity XVSka. Do kopce paráda, nicméně z kopce už to bylo horší. Vracáky na jedničku a brzdit motorem co to jde :)) Za těch 2500 kilometrů jsme se nevyhli ani několika dálničním přesunům, kde přišlo vhod plexi. To je ale pořád dost nízké což není s mojí výškou ideální neboť mi jdou do helmy dost velké turbulence. Uzrál ve mně názor pořídit si kapotu.

18.5.2016
Se svým novým autobusem už mám najeto zhruba 1600km. Za tu chvilku jsem s na něj už stačil trochu zvyknout, pokusím se vystihnout svoje postřehy a zkušenosti.

Zpřevodování je na cruisera poměrně zvláštní a chvíli mi trvalo než jsem mu přišel na chuť. Jednak jsem nebyl zvyklý na kolébku (tedy řazení pata špička), jednotlivé převodové stupně jsou od sebe navíc dost daleko. Při plynulém městském provozu s rychlostí okolo 50-60km/h je člověk odkázaný na dvojku, horší je to pak při pomalejší jízdě kdy neustále řadíte 1-2 a ono to není úplně ono...Pětka pak zastává funkci udržovacího převodu nad 100km/h, který použijete když vás čeká delší rovný úsek.

V zatáčkách je třeba počítat s vyšší váhou motorky, která má při vyšší rychlosti tendenci vynášet, ale pokud s ní počítáte tak motorka drží jako přibitá. Není problém jít s plotnama až na asfalt :))

PanCajicek
PanCajicek napsal 03.12.18 v 22:47 10b.

Červená je dobrá

dědoušek
dědoušek napsal 02.11.17 v 23:59 10b.

Moc dobrá volba, kamaráde. Nech ti slůží k plné spokojenosti.

Jinete
Jinete napsal 10.04.17 v 08:53 10b.

Vidím že ti dobře slouží,tak jen tak dál

fanek007
fanek007 napsal 16.02.16 v 15:54 10b.

Super stroj Ať slouží!

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 15.02.16 v 19:12 10b.