Malá kývačka, druhé modelové provedení s centrálními bubnovými brzdami, dle štítku rok 1955.
Výška jezdce: 191 cm
První dojmy - Dojmy zatím žádné nemám, protože jsem se od prodejce vrátil pozdě večer a tak jsem ji ani nezkoušel oživovat a pouze ji postavil do garáže. Tento veselý akt ponechám na nadcházející víkend, kdy je naplánována i důkladná očista Wapem následovaná důkladnějším zhodnocením stavu.
Motorku bych doporučil pro - Pro blázna jako jsem já.
Recenze
Protože jsem přibližně před rokem dostal od kamaráda 2 motory ČZ 150ccm, začal jsem (zatímco je pérák v lakovně) přemýšlet co s nimi. Ceny rámů a podsedlových plechů malých kývaček se v poslední době vyšplhaly celkem vysoko a tak jsem se rozhodl zakoupit rovnou celou kompletní 150/352 a mít alespoň základní důvod proč darované dva motory držet v garáži.
Jednou při deštivém zimním nedělním odpoledni jsem se vypravil navštívit člověka, který se dříve živil přeprodáváním moto-veteránů a dílů k nim. Po krátkém úvodním pozdravu mi vyprávěl, jak už dál svoji živnost držet nebude a že se rozhodl ji ukončit, doprodat co mu přebývá a už nic nenakupovat. Zmínil se však o 150/352 a slovo dalo slovo a já si odvážel. Údajně byla před časem zachráněna společně s J350/354 z chlívku, kam byly obě motorky zaparkovány když už starý pan sedlák nemohl jezdit.
Pěkná, třeba se někde potkáne mám taký jawa čz 150.
Renovaci neplánuju, spíš reparaci. Je v pěkném stavu a tak myslím, že díly, které jsou horší postupně posháním lepší, vyleštím lak a chromy, dám nové sedlo a nechám jí tu historickou patinu, stejně jako jsem to udělal se sportkou
čau. to budeš renovovat? ty máš čas, tož gratuluji
Jsem zvědav na výsledek. Pak se pochlub.
Po vycisteni bude vypadat dost dobře. Mam uplne stejnou a jsem nad miru spokojenej. Kvalitni, spolehliva a krasna mašina.