Burgman 400, známý svojí cestovatelskou povahou. Heslo: nezávodím, kochám se.
Motorka koupena od Red Bikes Polná
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První kochací jízda dobrá, přední brzda ostrá jako břitva. Variátor zabírá trochu moc vysoko, (nakonec se ukázalo, že byla ojetá spojka).
Motorku bych doporučil pro - Pro klidnější povahy, na kochací jízdy, výlety a moto dovolené. Ale pokud zrovna nepředjíždíte kamion ve dvou a v plné náloži, tak si užijete i rychlou a zábavnou jízdu.
Doplňky na motorce - Držák mobilu, voltmetr, reflexní holky, reflexní pásky, nabíječka USB 2 výstupy, osvětlení topcase, textilní brašny, barevné hefty
Recenze
Děti už mám velké a tak se v rámci druhé mízy vracím ke svým mladickým koníčkům. MZ 250 je dávno minulostí, takže jsme s manželkou hledali něco pohodlného, okapotovaného s úložným prostorem minimálně na 2 helmy. Volby padla na Suzuki Burgmana 400. 25kW je dost na běžnou jízdu, neztratí se ani na dálnici. Není to žádný závoďák, ale na kochací jízdy do přírody je ideální. Má velký kufr pod sedadlem, kam se dají schovat 2 helmy, takže není problém jet třeba do práce a potom na nákup. Dva přední kotouče zaručují bezpečnost i při plně naloženém stroji + posádka celkem skoro 400kg
Navíc jej mám jako pracovní, v Brně je čím dál více těsno a čas jsou peníze.
Po 5 tisících:
Ve městě naprosto super. Všichni jen čumí, když ten trapný skútrysta vystřelí a zmizí v dáli. Bez problémů lze závodit i s motorkami. Na dálnici už je to horší, nad 120 už se mu nechce a předjížnění vlastně ani žádné není. Maximálka 160 (Malossi).
Na okrskách tam je Burgman 400 plně ve svém živlu. S auťáky si hraju a když chci tak je vezmu. Kamiony jsou už horší, hlavně ve dvou.
Město:
Je to ideální stroj na cesty do práce na nákup a domů za město. Pojme plný nákupní košík! až se kolemjdoucí zastavují - kam to jako dávám. Ochrana jedce také výborná, takže nepřijedte do práce od bahna.
Dovolená:
Na dovolenou není problém. Dostatek úložných prostor, dobrá ochrana proti větru a dešti. Na dálnici se drží i když jen s malou rezervou. Ani v Alpách jsme se ve dvou neztratili. Výkon je tak akorát na kochací jízdy. Do kopečka hravě dělá 80km/hod a pak už je další zatáčka. 22% stoupání žádný problém. Plný knedlík jsem dal málokdy.
Popis první dovolené:
http://motorkari.cz/a/ivi
Slušnej mazel...
Měl jsem skútry, nevadí mi skútr, beru je všemi deseti. K tomu pěkně napsaná recenze i fotky -
Mohutný, pohodlný, pohledný. Takový je v mých očích Suzuki Burgman 400. Jinak zajímavá barva...je až škoda, že tady není víc fotek, ideálně přírodních
Tak ať jezdí podle představ majitele a s Tvým stylem cestování se plně ztotožňuju - na kochačku a nikdy jinak Pohodovou "kochací" sezónu 2016 a vždy jen šťastný návraty domů