renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Varda
Vloženo 26.1.2016
Aktualizováno 7.10.2017
Zobrazeno 906x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po obdržení řidičského oprávnění A2 jsem dlouho přemýšlel, co bude nástupcem mého Varana, tehdy mě nejvíce oslovovala novější ER6, ale jsem student a sto tisíc je sto tisíc. Tak jsem si stále prohlížel inzerce a najednou mě oslovilo právě SV.

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Novější typ horneta poblíž nikde nebyl k prodeji.
Kawasaki Versys 650: Moc mě neoslovil.
Kawasaki ER 6F: Dražší.

První dojmy - Při návštěvě prodávajícího jsem se nemohl nabažit designu, zkrátka nevěděl jsem, kam se dívat první. Po projetí jsem byl celý bez sebe, ale to je tím, že to je má první šestistovka. Táhne hezky od spodu, výkon bohatě stačí. (Jak komu)

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro začátečníky i zkušené.

Doplňky na motorce - Padací rámy, laděný výfuk, tankvak, řídítka z SV650N, boční kufry, v plánu jsou vyhřívané rukojeti.

Recenze

SV mám teprve půl roku, za tu dobu jsem najel něco málo kolem 1000 km. Hezky drží, 2V mě baví, akceleraci si neustále vychutnávám (i se seškrcením na 35kw). Maximálka 180. Brzdy mi vyhovují, motorka poslouchá, na motor je spoleh. Co jsem měnil, tak bylo plynové lanko. Se spolujezdcem jsem zatím moc daleko nejel, tak musím ještě pořádně otestovat. Spotřeba se mi pohybuje kolem 5,5 l. Další sezónu mám v plánu delší výlet do Alp, sám jsem zvědavý, jak se bude cestovat.

Blíží se naše první výročí, SVčko stále funguje jak má, měnil jsem stupačky, dokoupil jsem CNC páčky, všichni chválí zadní světlo, každou jízdu si maximálně užívám. Párkrát jsem jel dálku (400 km za den), zastavovat pro benzin co 200 km, protažení a s chutí dále! Zvýšená řídítka dělají opravdu mnoho, zápěstí nebolí tak intenzivně a při dalekých cestách člověk ocení vzpřímenější pozici. Výkon 35 kw zatím dostačující, za rok asi pošlu do světa. Spotřeba se pohybuje od 4,5 až 7 l/100 km, nejčastěji kolem 5,5 l. Nevýhoda : malá nádrž -> rezerva začne blikat někdy mezi 160 - 190 km po načepování, ale tak to sportovnější motorky hold mají. Mezi obrovské výhody patří určitě motor (parádní mohutný zvuk 2V, brutální zátah i na 35 kw). Kdybych udělal papíry na A2, určitě si SVčko opět koupím a seškrtím.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Déjávu
Déjávu napsal 27.01.16 v 06:05 10b.

Velmi hravá a výborná motorka. Hezkou sezónu.

Více komentářů



TOPlist