Velmi dostupná a přitom povedená japonská pseudoducatka.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZRX 1100: Moc těžká, špatný výběr v době koupě.
První dojmy - Parádní motor včetně převodovky, dlouhý posed, tvrdý podvozek, nicméně velmi rychle mi sedla.
Motorku bych doporučil pro - Pro začínajícího V2 puristu, co to má v hlavě aspoň trochu srovnané a nechce se mu utrácet víc, než je nutné. :)
Doplňky na motorce - Kufr Kappa 46l + plotna; frézované páčky s nastavením vzdálenosti od rukojetí
Recenze
Od kapoty k polokapotě aneb opět to na naháče nedopadlo, ale nelituju. Pořídil jsem ji už v březnu 2015, ale k sepsání tohodle eposu jsem se dostal až teď. Příjemná hmotnost oproti VFR 750, ale ještě o něco horší ergonomie pro moje krátké tělo - stupačky podivně vysoko a vepředu, sedlo moc sklopené dopředu, dlouhý posed.
K motoru není co dodat, dokonce stále vrčí i s původními napínáky a s mými 65 kg mašina lítá jak zběsilá, silnější rozhodně nepotřebuji. Rychlosti tam padají jak po másle, spojka se bezvadně ovládá, jen dvojku při rychlejším startu občas netrefím, ale za to může jezdec. Kvazimeziplyny při podřazování jsou lahůdkové! S podvozkem je to horší: po koupi jsem vrátil nastavení předpětí pružin ve vidlici z polohy "zcela utaženo" na standartní 4.zářez a pak zase pomalu přitvrzoval, ale není to dobré. Buď je vidlice moc měkká a mdlá, a nebo je předek moc tvrdý a cítím špatnou odezvu od předního kola. Výměna pružin a oleje mě asi nemine.
Minulému majiteli se podařil menší karambol, takže levá boční kapota a zadní podsedák jsou vařené a zapláclé korekční barvou, ale aspoň oceňuju, že je zbytek máši v původním laku, který stále vypadá víc než dobře. Citelně chybí hlavní stojan - špatně se čistí řetěz a kontroluje hladina oleje atd. Ve dvou jsem na ní ještě nejel, a tak už nevím, co vytknout.
Dal jsem jí přes zimu do inzerce, protože jsem na ní najezdil zoufale málo a její vlastnictví přestávalo dávat smysl, ale poslední vocas, co se na ni ozval, mě od prodeje velmi zdárně odradil, takže si ji nejspíš nechám a před sezónou poladím tu vidli a napínáky a pak už jen užívat a jezdit.
edit: na jaře 2016 proběhl kompletní servis vidlice (pružiny Öhlins, přetěsnění a nový olej do nohou + nové ložisko v krku) a Fajástóm dostal rovněž nové origo napínáky rozvodových řetězů. A samozřejmě nový olej, seřízení podtlaků apod.
17.9.2016 v časných dopoledních hodinách nás naše drahá Honda VTR navždy opustila, nechť si jejich vyladěných jízdních vlastností a dobře šlapajícího motoru užívá do sytosti nový majitel!
suprová
Moc hezká.
Co dodat? Snad jen 10 bodů.
VTR byla už několikrát v mém hledáčku, ale jak to tak vypadá, už ji nekoupím. Tak ať ti vydrží co nejdéle.