Jeden litr, sto koní, něco kolem dvou set kilo, V2 a krásný design, který Francouzi umí. Co víc dodat ...
Motorka koupena od nový motocykl
První dojmy - Motocykl vracím do galerie na opakovaná přání, prodal se jediný kus v ČR a jedná se o výjimečnou motorku, která by splnila jistě nároky dalších jezdců, ale bohužel firma již zanikla. Mé první dojmy z motocyklu byly zpočátku rozporuplné, trochu mi charakter motoru připomínal Ducati, na které nerad jezdím. Ale postupně jsem zjistil, že je to úplně jiný motocykl a dá se zvládat bez problémů i ve městě a na okreskách. Jeho doménou jsou ale především dlouhé dálniční přesuny.
Motorku bych doporučil pro - Ocení ho milovníci individualismu, pohodlného cestování a strojů s "duší"
Doplňky na motorce - origo plexi a větší nosič na kufr
Recenze
Vybral jsem si tento stroj, protože se mi moc líbil a na motocyklech typu "scrambler" jezdím asi nejraději. Mám taky rád rarity, proháním jich po našich cestách několik a kdo ten pocit výjimečnosti a samoty zná, tak mě pochopí. Voxan se navíc velice povedl, zejména tento model je pro cestování výborně naladěn, má řadu kvalitních a skvělých komponentů, což mu nakonec možná vykopalo hrob, protože byl tím pádem dost drahý. Dodnes mám najeto jen necelé čtyři tisíce kilometrů, spotřeba je asi 5-6 litrů na 100 km, víc než 170 km/h jsem s ním zatím nejel, mám už po nehodě na motocyklu strach. Zrychlení pod 4 s, brutální zátah už ve velmi nízkých otáčkách, vytáčení mu taky nevadí. Ovladatelnost skvělá. Jízda ve dvou velmi pohodlná.
Nemá ABS ani jiné pro mě nechtěné pomocníky.
Sem nevěděl ani že to existuje!
Ty jo, tož ta je
netuctovka - super
Nádherný kousek...